𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐢𝐧𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫, 𝐥𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐢𝐧, 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐯𝐢𝐝𝐞𝐨 𝐠𝐚𝐦𝐞𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐫𝐨𝐨𝐦. (𝐘𝐞𝐬, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐫𝐨𝐨𝐦 :𝐃) 𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐢𝐧𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐌𝐚𝐫𝐢𝐨 𝐊𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐬𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐦𝐞. 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚 𝐡𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐰𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝, 𝐩𝐥𝐮𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐫𝐬𝐭𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤. 𝐈𝐧 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐞, 𝐋𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐑𝐢𝐧 𝐣𝐮𝐦𝐩𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐧 𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐀𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐝 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐫𝐢𝐝𝐠𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐝 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞. 𝐓𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤𝐬 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐟: 𝐛𝐚𝐧𝐚𝐧𝐚 𝐦𝐢𝐥𝐤𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞, 𝐥𝐞𝐞𝐤 𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞, 𝐢𝐜𝐞 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦, 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞...𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧. 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐮𝐧𝐮𝐬𝐮𝐚𝐥. 𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚𝐩𝐩𝐥𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞, 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐢𝐭? 𝐛𝐮𝐭..𝐨𝐝𝐝𝐥𝐲 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡..𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐰𝐢𝐧𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐢𝐧 𝐢𝐭..𝐮𝐬𝐮𝐚𝐥. 𝐢𝐭 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 "𝐚𝐩𝐩𝐥𝐞 𝐉𝐮𝐢𝐜𝐞"? 𝐛𝐮𝐭..𝐨𝐝𝐝𝐥𝐲 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡..𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐰𝐢𝐧𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐢𝐧 𝐢𝐭..
Len:What the heck is this? 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐬 𝐭𝐡𝐞 "𝐀𝐩𝐩𝐥𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞" 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐫𝐢𝐝𝐠𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐢𝐭 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲.
Rin: I don't know! How am I, SUPPOSED TO KNOW???
Len:Sis, your a dummy sometimes.. -_-
Rin:hpmh! Whatever! >:(
𝐈𝐧 𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞𝐢𝐫𝐝..𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤.. 𝐑𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 "𝐚𝐩𝐩𝐥𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞" 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲..𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝟏𝟎-𝟏𝟓 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞..𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤..𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐚 𝐭𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐞𝐚𝐝. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐑𝐢𝐧 𝐡𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐬𝐡𝐰𝐚𝐬𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐩𝐬, 𝐋𝐞𝐧 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞 "𝐚𝐩𝐩𝐥𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞" 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐨𝐮𝐫𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐩𝐬 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐑𝐢𝐧 𝐬𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐩𝐨𝐮𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐩𝐩𝐥𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐩𝐬, 𝐋𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐨𝐟 𝐢𝐭... 𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐬𝐭.
Rin:ready?
Len:heck yeah! >:D
𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 "𝐀𝐩𝐩𝐥𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞". 𝐢𝐭 𝐭𝐚𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐨 𝐝𝐢𝐠𝐮𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠! 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐩𝐢𝐭 𝐢𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤.
Len:oh ew, this is digusting!
Rin:oh..I hate this! This is the worst apple juice!
Len:agreed, Sis.
𝐀𝐬 𝐚 𝐫𝐞𝐬𝐮𝐥𝐭, 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐩𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐡𝐞 "𝐀𝐩𝐩𝐥𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞" 𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤, 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐬𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐜𝐮𝐩𝐬 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝. 𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐧𝐨 𝐝𝐨𝐮𝐛𝐭 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐭. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐫𝐨𝐨𝐦𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩. 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞, 𝐨𝐫 𝐚𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭. 𝐓𝐡𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐯𝐨𝐜𝐚𝐥𝐨𝐢𝐝𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩𝐢𝐧𝐠, 𝐬𝐨 𝐌𝐞𝐢𝐤𝐨 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤 𝐡𝐞𝐫 "𝐀𝐩𝐩𝐥𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞", 𝐬𝐨 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤, 𝐛𝐮𝐭 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤, 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐬𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞...𝐡𝐚𝐝 𝐝𝐫𝐮𝐧𝐤 𝐢𝐭! 𝐀𝐬 𝐚 𝐫𝐞𝐬𝐮𝐥𝐭, 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐥𝐟 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐭𝐥𝐞! 𝐈𝐧 𝐌𝐞𝐢𝐤𝐨'𝐬 𝐦𝐢𝐧𝐝, 𝐬𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐯𝐨𝐜𝐚𝐥𝐨𝐢𝐝𝐬 𝐝𝐫𝐚𝐧𝐤 𝐢𝐭. 𝐓𝐡𝐞 "𝐚𝐩𝐩𝐥𝐞 𝐣𝐮𝐢𝐜𝐞" 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐰𝐢𝐧𝐞.
Meiko:oh no..ugh..I get i have to buy another wine the next day, hopefully they have my beer also..
YOU ARE READING
~ Beyond the Notes: A Vocaloid Comic Anthology!~
Randomokay, this is what you're get before reading this: THERE ISNT (Y/NXVOCALOID)! also, this doesnt have any NSFW. also, this is just some silly vocaloid comics that some will tell a story, some will not. and im no good writter so expect some BAD writin...