Aşk çocuk sizi arıyor📞
İşte böyle ararsınız Martín bey ama bendeki de inat değil mi açmayacağım deyip Joao'nun yanında gittim ve oturdum.
-Seni çok özlemişim Joao
-Bende senii beraber takıldığımız günlerin tekrar gelmesi beni çok mutlu etti.
-Benide aynı şekilde birkaç gündür konuşacağım kimsede yoktu zaten tatil planı yapmamız çok iyi oldu
-Kesinlikle katılıyorum
Biz konuşurken yanımıza Kylie ve Neymar'da gelmişti.
Neymar;Artık otele geçelim bence yarında başka bir plaja geçeriz.
Victoria:Tamam o zaman kanka
Joao:Bana uyar zaten yağmur yağacak gibi duruyor
Kylie:Ay yağmur yağacaksa bizim yarın plaja gitme işi yatar..
Neymar;Burada yağmur yağsa bile ertesi gün hiç yağmamış gibi oluyor nemi fazla olduğu için.
Victoria:Her neyse yağmur yağmadan burdan kaçalım.
Kylie;O zaman otele ilk varan kazanır' deyip koşmaya başlamıştı
Arkasından itiraz sesleri yükseliyordu çantamı alıp bende koşmaya başladım yaklaşık 3-4 dakika sonra kaldığım odaya vardım. Kapıyı açıtığım gibi çantamı koltuğun üstüne fırlatıp kendimi banyoya attım.
—————————
Duştan çıkıp kıyafetlerimi giymiştim şimdi ise telefonumu almış instagramda geziniyordum ki bir anda odamın kapısı çalmaya başladı.
Kim bu salak diye içimden geçirdim ve kapıyı sertçe açtım. Tam ne biçim kapı çalıyorsunuz diye bağırmaya hazırlanmıştım. Karşımda Gaviyi görünce tüm bağırma isteğim gitmişti.
-Sen burayı nerden buldun!
Gavi:Hoşbuldum bebeğim' deyip içeriye girdi.
-Ne sanıyorsun sen kendini her kafan estiğinde yanıma mı gelmek zorundasın?
Gavi;Her kafam estiğinde yanına mı geliyorum ben!
-Evet maalesef!
Gavi:Her neyse bebeğim benden habersiz neden tatile çıkıyorsun😘
-Deliricem ya!
-Kim söyledi sana burda olduğumu?
Gavi:Birazcık Joao'dan Yardım almış olabilirim' deyip dudağımı yavaşça öptü.
-"Beklerdim zaten ondan" deyip Gaviyi yavaşça ittirdim
Gavi:Bebeğim ben senin evinden giderken aramızda hiçbir sorun yoktu. Sana birşeyler olmuş buraya geldiğinden beri
-Nasılda anlıyorsun beni her neyse çok uzatmayacağım yanındaki o kız kim?
Gavi:Durum anlaşıldı yanımdaki kız bir arkadaşım ama anladığın gibi değil yemin ederim.
-Senin nasıl bir kız arkadaşın olabiliyor hemde benim haberim olmadan?
Gavi:Bebeğim söyleyecektim ama unutmuşum biliyorsun normalde olsa söylerim
-Peki onun tatilde ne işi var hemde ben bile yoğum?
Gavi:Kaldığımız otelde çalışıyordu benimde orda olduğumu görünce sahile beraber gidelim mi dedi bende kıramadım.
Gavi:Şuan bana inanmıyor olabilirsin ama gerçekler böyle bebeğim annemin üzerine yemin ederim
-Kes Martín henüz sana güvenemiyorum bunu da bil affedilmedin yani.
-Herneyse buraya tek başına mı geldin?
Gavi:Ben kendimi affettirmesini bilirim herneyse,tüm ekiple geldik buraya bu arada.
-Şakamı yapıyorsun ben size buraya gelin diye birşey söylediğimi hatırlamıyorum.
-Kendi başınıza iş çeviriyorsunuz aptalsınız gerçekten.
Gavi:Özür diliyorum ama yinede bir işe yaramıyor ne yapmamı istiyorsun Vic' ona göre davranıcam çünkü!
-Bana bir iyilik yapmak istiyorsan şu odadan derhal çık Pablo Gavi yoksa ben seni çıkartmasını bilirim!
-Defol
Bunu söyledikten sonra kapıyı çarpıp çıktı büyük ihtimal kendi odasına gitmişti.Herneyse hemen affedeceğimi falan düşünmüyordu umarım. Çünkü burnundan getireceğim onun, benden habersiz kız arkadaş yapmak neymiş görsün.
————————————
————————————
İlham gelmiyor bir türlü sırf söz verdim diye bölüm atıyorum:)
Ayrıca size birşey sormak istiyorum sizce bu kurgunun sonuna yine Gavi ile mi devam edelim yoksa başrolü mü değiştirelim?
Bana sorarsanız ben bu kurguya Gavi'yle başladığım için Gavi'yle bitirme taraftarıyım bu konuyu yorumlarda tartışalım bence:)Yine 2 günde 1 bölüm atmayı düşünüyorum bazen aksamalar yaşayabilirim mesela günde 1 bölüm bile atabilirim yani tamamen keyfime bağlı bir durum aslında.
"Kurguya bol bol yorum atıp oylar mısınız?"
SİZİ SEVİYORUM
💥🩵