/Alola Bölgesi Sabah Saatleri/
Alarm Sesleriyle birlikte sabahın erken saatlerinde uyandım veeeee alarmın üçüncü defa ötmesiyle uyanmışım...
Evet uyumayı seven biri değilimdir ama bu uyandırması kolay biri olduğum anlamına gelmiyor değil mi ?
Neyse acele etmeliyim ve bir an önce Profesör Kukui'ye gitmeliyim.
Yatağımdan uçarak kalkıp hemen üstümü giyinip hazırlandıktan ve yatağımın yanında duran ve neredeyse uyanmak kelimesinin yanında anlamını yitirdiği pokemonum olan Rowleti bir basket topu gibi kolumun altına alıp evden acele ile çıkış yaptım.
Evet Rowleti poke topunda tutmayı sevmiyorum aslında direkt pokemonları poke topunda tutmaya pek sıcak bakmıyorum tabi hepsi için bir Luxury Ball almazsam.
Profersör Kukui'nin evine çok kısa sürede vardım ve evet Rowlet hala daha uyuyordu...
Kapıyı tıklattım ve kapıyı Profesör Burnet açtı ve açar açmaz "Geç kaldın!" diye beni azarladı, tabi ki hakediyorum...
Sonrasında her zamanki gülümsemesini takındı ve "Haydi içeri gel tonla işimiz var." dedi ve Rowleti mıncırarak anında uyandırdı. Evet ben bunu yapınca uyanmıyor.
Umarım bana tonla ev işi falan yaptırmaya çalışmaz diye dua etmeye başlayacaktım ki içeriye girdiğimde televizyonda bir sürü pokemon gördüm.
Ben televizyona bakarken Prof. Kukui "Evet Genç Est yeni görevin bu." dedi ama Rowlet ve ben aynı anda anlamadığımıza dair kafamızı yana çevirince açıklamaya başladı.
"Genç Raimei uzun bir yolculuğa çıkıyorsun. Biliyorsun ki şu an sadece belli başlı pokemonlar mega evrimleşebiliyor ve senin görevin ise her bir mega evrim geçirebilen pokemona sahip bir eğitmen bulman."
"Peki profesör ama bu kadar eğitmeni ne yapacağız ?"
"Bilirsin çoğu bölgede Turnuvalar düzenleniyor ve Alola bölgesindeki diğerleri kadar olmasa da eğlenceliydi. Fakat hem eğlenceli hem bilgi verici hem de daha çok rekabet içeren bir festival düzenleyeceğiz.
Bu Festival ise Alola Mega Fest oluyor bütün mega pokemonların bir festivalde savaşmasını sağlayacağız ve tabi ki galip gelen kişi Mega Fest Şampiyonu olacak, tıpkı Wallace, Steven,Diantha,Cynthia gibi."
Bu fikir harikaydı çünkü Cynthia, Diantha ve Steven çoktan mega evrime sahip kişiler ve bu turnuvada şampiyonlar asıl ortalığı kızıştıracak kişiler.
"Peki ya profesör ya eğitmenler katılmak istemezse yani şampiyonların çoğunlukla işleri yoğun oluyor veya turnuvalara ilgi duymayan kişiler bulursam ?"
"Genç Est eğer bir eğitmen mega evrim taşına sahipse savaşma güdüsü fazlasıyla var demektir ve eğer katılmak istemezlerse burada sen devreye giriyorsun hepsiyle teker teker savaş ve onları katılmaya ikna et."
Bu fikir biraz güzel duruyor ama korkutucu da çünkü şuan sadece bir Rowlete sahibim ve o kadar savaş tecrübem olmadan şampiyonlar ile savaşıp onları turnuvaya mı çağıracağım....neyse bir yolunu bulurum.
"Şimdi Genç Est çantanı hazırla çünkü serüveninin ilk yolculuğun Kanto olacak bildiğim kadarı ile iki tane Gym Lideri ile karşılaşacaksın tabi acele etsen iyi edersin çünkü 1 saat sonra yolculuk edeceğin gemi kalkıyor."
"Tamamdır profesör!"
Görevimi aldıktan sonra eşyalarımı toplamak için eve koşturdum ve çok özenmeden bir kaç eşyamı alıp limana doğru yöneldim ve orada beni yolcu etmek için Profesörler ve arkadaşlarım bekliyordu.
Herkes sonunda benim vardığımı görünce birden rahatladı.
"Bu ani rahatlama da neydi öyle ?" diye sordum ve Prof.Kukui hariç hepsi bir ağızdan "Geç kalıcağından şüphe ediyorduk." diyince anladım. İyi de ben genelde bu kadar geç kalıyor muyum ?
Arkadaşlarımla da vedalaşırken geminin yüksek sesli kornasından sonra limandaki güvenlik
"Alola-Kanto arası seferin yolculuğa çıkmasına son beş dakika !"diye bağırdı ve ben de gemiye doğru yürümeye başladım. Gemiye bindim fakat omzumda bir yük eksikti.... ROWLET hala daha arkadaşlarımın yanındaydı.
O sırada Kiawe hiç tereddüt etmeden Rowleti aldı ve basket şutu çeker gibi bana doğru fırlattı ve "İkiniz geri döndüğünüzde güçlenmiş olsanız iyi olur Charizard'a rakip bulmak bu aralar epey zor." diye ekledi.
"İnan bana Kiawe geldiğimde Charizardı hüsrana uğratacağım!" dedim ve gemiyle beraber yola koyuldum.
------------------------------------------------------
İlk kısımları ve kitabın mantığını biraz anlatmak için kısa bir bölüm yazdım ama merak etmeğin diğer bölümler bu kadar kısa olmayacak.
İleride bir sürü eğitmen,şampiyon,lider ve crossover ile gelebilme ihtimali olan karakterler göreceğiz.
Sağlıcakla kalın yazarınız Est Raimei kaçar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pokemon Mega Fest
AdventureAna karakter Est Raimei'nin bilinen mega evrimleşen pokemonları olan eğitmenleri Mega Fest'te gerçekleşecek en büyük turnuvaya getirmesi.