Sıradaki Spor Salonu için yoldayken ilginç bir şey ile karşılaştık.
Bir Caterpie ve bir Sandslash birbirleri ile savaşıyordu, tabi daha çok Caterpie hayatı için mücadele ediyor ve Sandslash de ona birazcık zorluk çıkarıyor desek daha doğru.
M : Şey neden durduk ?
E : Kantodan ayrılmadan önce yakalamak istediğim pokemonlar arasından biri şuan karşımızda duruyor da ondan.
Arceninedan aşağıya indik ve Caterpie bizi görür görmez bir umut ile bize doğru koşmaya başladı.
Caterpie bize doğru yönelirken Misty de korkudan benim arkama saklandı.
E : Ciddi ciddi bu kadar mı korkuyo-
Tam konuşurken Caterpie altımızdan geçti ve Misty korkup beni ileriye doğru itti ve ben de bana doğru sıçrayıp tırnaklarını geçiren bir Sandslash ile karşılaştım.
Şimdi kovalamaca daha da büyümüştü şuan Misty, Caterpieden ve Caterpie ise Sandslashtan kaçıyordu.
E : Arcenine Flame Blast kullanabilir misin ?"
Arcenine duraksadı çünkü saldırı Misty'e de çarpabilirdi ama büyük ihtimalle benim bunu hesaba kattığımı düşünüp direkt kullandı ve evet ben bunu hesaba katmamıştım.
Bu saldırı karşısında Caterpie ve Misty Fainted oldu.
Ve avı elinden alınan Sandslashde bize doğru yöneldi.
E : Arcenine Sandslash sana doğru sıçradığında arkasına geçip o havadayken Raging Fury kullan ve ardından Chrunch kullan.
Sandslash sıçradı ve Arcanine a doğru Slash kullandı fakat Arcenine kaçınıp Raging Fury ile hasar verdi ve yere yapışan Sandslashe Chrunch kullandı . Sandslash fainted.
Hazır iki pokemon yakalayabiliyorken neden bir pokemon ile kalayım diyip hem bir Sandslash hem de bir Caterpie yakaladım.
Umarım Caterpie evrimleşmez yoksa direkt başka birine veririm Kelebekler hoş değiller...
Arcenine'ın yanına gidip kafasını sevdim ve o da bana koskoca bir yalama ile karşılık verdi.
Evet Arcenine keşke bu savaşı bitirmeden su tipi hamle yapabildiğini söyleseydin...
Arcenine'ın sırtına atladım ve doğru Misty'i unuttum en son Arceninedan güzel bir saldırı yemişti.
E : Seni de poketopu ile yakalayamıyorum ya hadi kalk.
M : Diyene bak Flame Blast ile saldırı ye bakalım nasıl oluyormuş.
E : Üzgünüm seni hesaba katmamıştım.
Evet yol boyunca dırdır çektim hatta beni geçtim Arcenine bile bıkkın duruyordu.
Ama sonunda Pewter Şehrine vardık!
Direkt ilk işim bir PokeCentera gidip Pokemonlarımı göstermek oldu sonra ise sıradaki Spor Salonu yani Mega Steelix ile karşılamam olacaktı.
PokeCenterdan çıkıp Misty'nin önderliğinde Spor Salonuna varmıştık.
Gerçi Spor Salonu diyebilir miyiz bilmiyorum Misty'nin spor salonu cidden güzeldi ama bu taştan bir ahıra benziyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pokemon Mega Fest
AventuraAna karakter Est Raimei'nin bilinen mega evrimleşen pokemonları olan eğitmenleri Mega Fest'te gerçekleşecek en büyük turnuvaya getirmesi.