1

41 2 10
                                    

Jeon Jungkook

Aşağıdan gelen sesler daha daha artarken annemle babam yine aynı sebeple kavga ediyorlardı babam annemi defalarca kez gözümüzün önünde aldatmiştı.

Annem çok güzel bir kadındı temiz,saf, yardımsever biriydi ancak babam öyle değildi annem ne zaman alttan alsa babam nasıl olsa sesini çıkarmıyor deyip herşeyi yapmaya devam ederdi.

Annem en sonunda patladı annemin patlamasından sonra evde her akşam kavga gürültü başladı,hiç bitmeyen hakaretler,annemin işten eve gelince odasında babamla her zaman başka bir kadınla yattığını görmek hala evi nasıl terk etmedi anlamış değilim.

Bir keresinde hatırlıyorum daha 9-10 yaşındaydım...

Geçmiş

Jungkook okul servisinden indi babası ile annesinin eve gelmesine çok vardı gizlice parka gitmek istesede babasının ne kadar sinirleneceğini biliyordu bu yüzden vazgeçti keşke vazgeçmeseydi.

Eve girince üst kattan sesler geldiğini duydu belki annesi babası erken gelmiştir zannetti ama hayır erken gelmemişti.

Anne babasının odasınin oraya gelince yatak çarpma sesi geliyordu üstüne birde inleme tarzı sesler "noluyo böyle,ne bu sesler diye geçirdi"kafasının içinde.

Bir an belki önemli birşey oluyodur diye odaya daldı ama gördükleri büyüyünce yaşadıkları ise travma olacaktı.

Babasını bir kadınla çıplak bir şekilde yatakta gören çocuk ağzı bir karış açık kaldi ve gözlerini kapadı,kadın üstünu örterken babası üstüne iç çamaşırıni giyip oğlunu odasına kilitledi.

Odasına ise sanki bir eşya gibi fırlatılan jungkook ise sadece ağlayarak annesini istedi ancak annesi o zaman çok geç geldi ve babasının yaptığı görmedi ancak odasında bir kadına ait bir eşya bularak.

Günümüz

Babam herşeyden beni suçladi  sanki kendi yaptığı iğrenç değilmiş gibi bana dokundu pis elleriyle vurdu sırtımdan o kemerinin izi hiç eksik olmadı yaşıtlarım yazın denize girerken, kısa kollu giyerken ben hiç denize girmedim hep kazak uzun kollu giydim.

Artık sinir bozucu bir kavgaya dönüştügu için kulaklıklarimi, montumu ve telefonumu yanıma alarak aşağı kata indim ve mutfak kapısından dışarı çıktım.

İşte sakinlik diyerek mahallenin alt sokağındaki parka gittim(Kendi babam şu an söyleniyo kendisinide hiç sevmem neyse burdaki jungkookun babasıda kötü benim babamda kendi babamı yaziyom yani bildiğin aldatma dışında herşey var)

Parkta gece olduğu için tektim ama hemen karşımda anayol olduğu için rahat hissediyordum,çok saçma yapmışlar bu parkı hemen karşısında anayol var.

Parka gelirken uğradığım markette kendime muzlu süt ve çikolata almıştım onları yerken birden sokağın başında siyah lüks bir araba gördüm.

Buralarda böyle bir araba ne arar diye düşünüyordum içinden birkaç adam indi ama buraya gelmediler arka kapıdan inen adamı beklediler ya karanlık birşey göremiyorum!

En son inen adamın arkasında durduklarinda bu tarafa yürüdüklerini gördüm.

BİR DAKİKA BU TARAFA Mİ YÜRÜYORLAR!

Hayır hayır telefonumu alıp ayağa kalktığım gibi geldiğim sokağın tam tersi tarafına yürümeye başladım arkamdan sesler geliyordu ama galiba durdular.

Buraları bilmiyorum of kesin kayboldum derken az önce gördüğüm adamlardan birini hemen duvarın orda görüp korkudan çığlık attım ve çığlıgimla adamlar ceplerinden silah çıkardilar ben noldugunu anlamadan onları bırakıp koşmaya başladım.

Beni yakalarlardi eminim ancak bir 5 dakika bile yaşamanın faydası vardı değil mi bir sokağa daha düşünmeden girdiğimde önümdeki koca duvara çarpıp yere düştüm gözlerim zaten koştuğum zamandan beri dolu iken şimdi canımın yanmasıyla sessizce ağlamaya başladım.

Sonra birinin önüme diz çöktüğünü gördüm bu arabadan en son inen adamdı yüzünun yarısını sokak lambası aydınlattığı için yüzünü görebiliyordum.

Ve bunu dediğime çok şaşırıyorum ama çok güzel siyah gözleri sanki uzay gibiydi içinde kaybolurdu insan saçları hafif kabarık ve siyahti ve esmer teniyle çok iyi duruyordu burnunun yanında küçük bir ben vardı dudaklari kare şeklindeydi tanrım çok güzeldi.

"İyi misin küçük?"ses tonu kalındi,etkileyiciydi bu adam kimdi acaba....



AYAYAYAYAYYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYYAYAYAYAYAYAYAYYAYAYAYAYA
COOOKKK MUTLUYUMMM
UMARIM GÜZEL YAZMİSİMDİR İLK FİCİM
Beğendiyseniz oy ve yorum atmayı unutmayın✨🤍

MY EVERYTHING •|Taex.kookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin