Kızlarla kulisimizde siramizin gelmesini bekliyorduk şuanda bts grubu sahnedeydi onlardan sonra biz çıkacaktık
Herzamanki gibi biraz olsun heyecanımız vardı ama iyi bir performans sergileyecegimizden de emindik.
Sıra bize geldi yavaş adimalrla sahneye çıktık. En son çıkan grup olduğumuz için tüm gruplar bizi izliyordu.
Kızlarla en sevdiğimiz seyelrden biride erkek idollerin bizi görüp fena şekilde azmasiydi;)
İntro bittikten sonra performansımızı sergiledik gene erkek idollerin %90'i azmisti sasirmadigimiz bir durumdu.
- 1 saat sonra -
Ödüllerin hepsi açıklanmıştı biz iki ödülle gene herzamanki gibi formumuzdaydik
İdoller çıkmaya başladığında kızlara toilete gideceğimi beni beklemeden eve gitmelerini söyledim.
Hep böyle olduğu için tereddüt etmeden yanımdan ayrildilar bende hizli adimalrla taoiletin yolunu tuttum.
Nedeni ise neredeyse iki yıldır çıktığım kim taehyungla buluşmak içindi.
Evet bunu herkesten saklamistik nedenini bizde bilmiyorduk.
Tam toilete girdiğimde kolumdan sert bir el tuttu ve beni kenara çekti.
Ses kontrollerin yapıldığı odadaydik
Taehyungu gordugumde rahatlamistim. Herzaman çok azgın olurdu buda beni güldürurdu cunki sadece benim için bu kadar azardi.
"Nasılsın taehyung?"
Dedim, sanki cevabını bilmiyormuş gibi
"Kötü durumdayım bebeğim."
"Hm nedenmis o"
"Cunki bugun herzamanki den dahada kötü azdım."
Şaşırmadım değildi torendeki bakışları herşeyi açıklıyordu zaten
Benim birşey dememe işin vermeden üstümdeki korseyi yırttı ve bir kenara attı
Üstümdeki gomlegide cikarti ve boynumu emmeye başladı.
İnliyordum. Hemde deli gibi, bu çocuk resmen beni deli ediyordu.
O benim boynuma izler bırakırken bende onun ceketini çıkartıp gömleğinin dugmelerinide açıp kıyafetlerini yer ile bulusturdum.
Taehyung beni baldirlarimdan tutup boş masaya oturttu.
Yavaşça üst dudagimi öpmeye basladiginda bende alt dudagini opuyordum.
Hiç nefes alamadığımız fark ettiğimizde alinlamizi birbirine yasladık
Bu seferde ben onun boynunu emmeye başladım erkeksi inlemesi cogalirken onu daha çok içimde istemeye başlamıştım.
Masadan indim ve taehyungun pantolonunu açtım. Şişmiş büyüklüğünü görünce kikirdadim bana bakarak oda güldü.
Gülmeyi bırakıp işime koyuldum boxerini çıkartın diklesmis olan aletini içime aldım.
Hepsi alamadığım için taehyung saclaridman tutup bana yön gisteriyirdu biylede hepsini içime alabiliyordum.Her alisimda inliyordu hemde deli gibi
Yavaş yavaş menileri ağzıma gelmeye başladığında sona geldiğini anladım ve dislermi sürterek ona yardımcı oldum.
Yaklaşık beş dakika sonra ağzımın içine boşaldı ben ise hiçbir tanecik bırakmıyarak hepsini yuttum.
"Aferin benim uslu kedicigime şimdi seni boşaltma vakti."
Dediği anda beni kocagina alıp gene masanın üstüne hafifçe oturttu
Aletini ıslanmış deliğime yerleştirdi ve içime girdi
"A-ah babacik"
İnlemelerim devam ederken taehyung dahada azmis olucakki hızlandı
Yaklaşık 20dk boyunca devam ettik sona yaklaştığını anlayınca yavaşladı
Beş dakika sonra boşalmıştım aynı anda oda ikinci kez boşalmıştı ama sorun yoktu düzenli olarak ilaç kullanıyordum.
İçimden çıkıp dudağımı tekrar öptü
Bir süre opustukten sonra artık dudaklarımız sisince bıraktık
Taehyung yuriyemiyecegimi anladığında beni kucağına aldı ve üstümü giydirdi.
Kendinde üstünü gidince elimi tutup kapıyı açtı.
Tam o sırada beklmeedigim bir şekilde kapının başında saskinlikla bize bakan grup üyelerini görmeyi beklemiyorduk (blackpink ot3 + namjoon jimin Jungkook)
"Hayırlı işler, bölüyoruz ama"