βραδινές σκέψεις

19 1 0
                                    

Μετά ,φτάνετε σπίτι σου. Του λες να σε αφήσει λίγο πιο πίσω. Κατεβαίνει απτό αμάξι για να σε αποχαιρετήσει , βάζει τα χέρια του στον κωλο σου και σε χουφτωνει. Σε πιάνει Άπτον λαιμό και σε φιλάει στο στόμα.

Έντι - καληνύχτα Υ/Ν .. να ξανά κανονίσουμε 😘

Υ/Ν - καληνύχτα Έντι🫠

Μπαινεις μέσα στο σπίτι έχοντας λιώσει με τη πάρτη του. Τον σκέφτεσαι non stop και δεν μπορείς να συγκρατήσεις τον εαυτό σου. Παίρνεις τηλέφωνο την Κρίσι και της λες τα πάντα με λεπτομέρειες , μετά ξαπλώνεις για να κοιμηθείς. Σε παίρνει τηλέφωνο ο Έντι

Υ/Ν - έλα🫠🫠🫠

Έντι - να έρθω; Θέλεις να πάμε άλλον έναν γύρο;

Υ/Ν - χμμμμμμ

Έντι - πήρα να σου πω ότι ξέρω πως με σκέφτεσαι,μην ανησυχείς θα το επαναλάβουμε...😏 Βγάλε το χέρι σου απτό παντελόνι σου , γιατί με βάζεις σε πειρασμό και θα έρθω να βάλω εγώ το δικό μου...

Υ/Ν - καληνύχτα Έντι🫠😏

Εντι- όνειρα γλυκά και πονηρά...

Κλείνεις το τηλέφωνο και προσπαθείς να κοιμηθείς , στο μυαλό σου όμως παίζει ασταμάτητα το σεξ που κάνατε με τον Έντι. Ήταν η πρώτη σου φορά αλλά έγινε τόσο άγρια και τόσο ωραία , πρόσεχε εκεί που έπρεπε και πήγαινε ακριβώς με τα νερά σου. Συνεχίζεις να έχεις καύλες...προσπαθεις όμως να τις προσπεράσεις για να κοιμηθείς και λίγο.. μετά από λίγο σε παίρνει επιτέλους ο ύπνος.
Την επόμενη μέρα ξυπνας και είναι απόγευμα , παρακοιμηθηκες. βλέπεις 15 μηνύματα στον τηλεφωνητή από την Κρίσι . Είχε τρελαθεί γιατί σου έχει πολλά νέα και έπρεπε να πας sto Hawkins για να βγείτε , σε πάει η μαμά σου με το αμάξι αμέσως αφού ντυθείς.
Συναντιέσαι με την Κρίσι και ξαφνικά έρχονται ακόμη δύο φίλες της ,και μαζί και ο Έντι.
Γυρνάς στην Κρίσι με άγχος και της λες

Υ/Ν - τι κάνει αυτός εδώ;;!!!! Νόμιζα ότι θα είμαστε μόνο εμείς!

Κρισι- δεν ήξερα ότι θα είναι και αυτός , εγώ τα κορίτσια κάλεσα!

Έντι - γεια σου Υ/Ν , τι λέει;

Υ/Ν - καλά εσύ;😳

Έντι - καλά 😘

Η υπόλοιπη παρέα - τι τρέχει με αυτούς τους δύο; Πολλές ματιές παίζουν
Ενώ η υπόλοιπη παρέα συζητάει για σένα και τον Έντι που κοιτάζεστε επίμονα , εσύ κάνεις ακόμη περισσότερες φανταστιωσεις κοιτώντας τον και εκείνος το έχει καταλάβει...

Είστε σε κοινή παρέα, κανείς από τους δύο δεν μπορεί να αποφύγει τον άλλον ,είσαι αναγκασμένη να τον κοιτάς και να σε κοιτάει και να σκέφτεστε και οι δύο εκείνο το βράδυ.

Stranger Things / Η Αλλαγή Της Ζωής Σου Where stories live. Discover now