Dosyaları incelerken gözüme masamda duran geçen sene mezun olduğum fotoğraflar takıldı . Çocukluk hayalim olan tıp fakültesinden mezun olmuştum ama ailem gözündeki gurur işte o bana yeterdi . Ailem benim hayatımın anlamıydı . Ben bunları düşünürken kapının tıklanmasıyla içeri Sevgi hemşire girdi .
" Ela hanım başhekim odasına çağırıyor hastayla ilgili bir sıkıntı yaşanmış galiba "
Içimden söylene söylene başhekimin odasına yol aldım . Adamdan öyle bir gıcık kapıyorum ki hastene sahibi olsam hastaneden atacağım o kadar yani . Kapıyı tıklayarak içeri girdim yine aynı şeyler yaşandı yok hasta parasının karşılığı olan ilgiyi almalıymış falan falan . Ben ahmet beyi dinlerken telefonuma gelen mesajla dikkatimi telefona verdim fakat mesaj numaralı birindendi . Mesajda sadece konum vardı niye bir insan böyle bir mesaj atardı ki . Odadan çıktığımda aklımda sadece bu mesaj vardı . Bir yanım konuma gitmek isterken diğer yanım gitmek istemiyordu . Numarayı aramayı denedim ama çalmıyordu bile.
Cesaretli bir insan olduğum için gitmeye karar verdim . Masamın üzerinde bulunan araba anahtarlarımı kapıp otoparka indim . Arabaya bindim fakat telefonu masada unutmuştum .
Kendime söve söve odama geldiğimde duruladım çünkü odamda biri vardı kulağımı hafif açık olan kapıdan uzattım ." Böyle anlaşmadık bunu kabul edemem "
Ama bu başhekimin sesiydi odamda ne işi vardı bu adamın .
" Tamam daha fazla ısrar etmeyeceğim kapat .
Kapıyı birden aralayınca Ahmet Bey ile göz göze geldik beni gördüğüne pek şaşırmamıştı kısa sessizlikten sonra konuşmaya karar verdi .
" Senin hasta dosyanla ilgili bir sıkıntı çıktı ela aradım ama açmadın nerdesin
sen ?Bak hele hesap soruyor bide alacam bu adamı elime dövecem her neyse...
" İşim çıktı Ahmet Bey hemen çıkmak zorunda kaldım kusura bakmayın telefonumu almak için geldim ."
Odadan çıkmıştım fakat içimdeki küçük şüphelerle arabama atladım konumu açıp yola koyuldum
yarım saat sonra...
yarım saattir yoldaydım fakat konum atılan yere bir türlü ulaşamıyordum . On beş dakika daha gittikten sonra iki katlı bir metruk binanın bahçesine geldim . Biraz eski bir binaya benziyordu , arabadan çıktım fakat kitlemedim nolur ne olmaz . Hava yavaş yavaş kararıyordu . binaya doğru yürümeye başladım . Bina eski bir yalıya benziyordu , kapıdan geçtigim sağ ve solda yukarıya çıkan iki merdiven vardı . Merdivenlerden çıkarken kulağıma kadın sesleri geliyordu . Geri mi dönseydim acaba ama buraya boşuna mı gelmiştim . İçimdeki sesleri susturup yukarı kata gelmiştim . Altıdan fazla odası olan bir kattı fakat bir odasının kapısından ışık sızıyordu . Yavaşça odaya bakmak için içeri kafamı uzattım .
gördüklerimle şok olmuştum ama bu bir cesetdi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHİRU : HALKA AÇIK
Mystery / Thriller~Kitap olmaksızın nedenlerden dolayı seneye devam edecek ~ yazar : ZEHRA ÇELEBI yardımcı yazar : MEHMET YİĞİT ÖZEN Tesadüfler kadere inanır mıydı yoksa ona hep bağlı mıydı ? Bu hikaye hep kaybedenlerin hikayesi miydi... Bu kitap doktor olan Almira...