KARŞILAŞMA BÖLÜM 2

26 7 0
                                    

Hayır bu olamazdı... nereye gelmiştim neye bulaşmıştım...

Gördükleriminden sonra hızla koridoru terk etmek için yürüdüm. merdivenlerden inerken kulağıma gelen sesle daha hızlı koşmaya başladım .

" Yakalayın şunu "

Sonra bir el beni kendine doğru çekerken ayağım merdiven basamaklarına takıldı , merdivenlerden yuvarlanmaya başladım . Yavaşça gözlerim kapandı...

yarım saat sonra...

Gözümü açtığımda ellerimin ve kollarımın bağlandığını gördüm . Başımda hafif bir ağrı vardı . Niye buraya getirilmiştim... Gözüm boş odayı gezdikten sonra tek şeye odaklandı cesed . Etrafımda üç kadın vardı . Gözlerimi tekrar kapattım konuşmaları dinledim .

" Gece bu kızı ne yapacağız her şey birbirine girdi lanet olsun "

" beklememiz gerekiyor belki bir çıkış yolu buluruz . "

Yavaşça gözümü araladım simsiyah saçlı bir kadınla göz göze geldik .

" Günaydın prenses iyi uyudun mu ?"

" Ben nerdeyim , siz kimsiniz noluyor burda ? "

" Ben gece bunlar arkadaşlarım almira ve zümra ve son olarak burası da senin cehennemin "

Gece gerçektende ismine benziyordu . Simsiyah saçı ve gözü beyaz teniyle uyum gösteriyordu . Elimdeki kozu kullanmam lazımdı , buradan kurtulmam lazımdı .

" Bakın ben doktorum şurada yatan kişiyi belki iyileştirebilirim ."

Ortamda derin bi şaşkınlık oldu . Gece küfür ederek odayı terk etti . Ben hala ne olduğunu anlamıyordum . Söze saçları hafif sarıya kaçan gözleri üzüm tanesi gibi yeşil olan zümra girdi .

" Biliyor musun aslında bizde doktoruz ve en acısı yerde yatanda ölü bir cesed ."

Kafam gittikçe daha da karışıyordu . Onlar mı öldürmüştü ?

"Siz mi öldürdü- "

Bu sefer söze almira girdi .

" Katiyen böyle bir şey düşünme sana en baştan anlatacağım en baştan dinle.
Ben , zümra ve gece aynı yetimhanede beraber büyüdük . Farklı fakültelerde tıp eğitimimizi tamamladık fakat asla birbirimizden kopmadık . Üçümüzde aynı özel hastenede çalışıyorduk . Dün almiranının telefonuna konumlu mesaj geldi . Almira tek gitmesin diye bizde gittik . Sonrası bu oldu işte geldiğimizde bu cesetle karşılaştık . "

" Peki neden terk etmediniz burayı yani neden kaçmadınız polisi niye aramadınız ?"

Almira ve zümra birbirine bakarak güldü .

" Denemedik mi zannediyorsun tam çıkmaya çalışırken aynı numara bizi arayıp buradan çıkamayacağımızı söyleyip tehdit etti hemde ölümle . "

" Ayrıca polisi arasak sence burayı gördü mü ne der cesed etrafında üç kişi siz iyi kızlarsınız öldürmezsiniz mi demesini bekliyorsun karakollarda sürünürüz . "

Az sonra odaya gece geldi . Yavaş yavaş her şey kafama oturmuştu fakat aklımda şuan tek soru vardı neden biz?

MAHİRU : HALKA AÇIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin