- - - - - 25.06.23 - - - - -
Rose'den:sabah 09.00'da uyandım. kahvaltı hazırlamak için aşşağı indiğimde annem çoktan kahvaltıyı hazırlamış, beni çağırmak için yukarıya geliyordu.
Annesi:günaydın güzel kızımm! bende seni çağırmaya geliyordum. hadi gel kahvaltımızı yapalım, sonra işe gitmem gerek.
Rose:günaydın annemm!! hadi hızlıca oturalım da geç kalma annem.
oturduk mükemmel kahvaltının tadını çıkardık. annem hazırlanmaya gittiğinde ben, sofrayı topladım. sofrayı topladıktan sonra annem ayakkabısını giyerken yakaladım. asla öpmeden göndermem. hemen yanına koştum.
Rose:anneee!! öpiyim öyle git.
Annesi:hızlıca öp annem yetişmem lazım.
annemi hemen öptüm ve birbirimize "görüşürüzz!" dedik, kapıyı kapattım. hemen odama çıkıp güzelce giyindim, sosyal medyama post atmak için fotoğraf çekilecektim. bahçeye çıktım ve kızlara mesaj attım.
(-Essekler!!-)
Roses_are_rosie:KIZLAR HELP ME!!!
Çabuk kalkın
Hadi olm
LAN HADİ ÇABUK BAKIN
KIZLAR
KIZLA
KIZL
KIZ
KI
K
KI
KIZ
KIZL
KIZLA
KIZLAR
BAKIN ARTIK AMK
GÜNAYDINNNNNNNNNNNSooyaaa_:amk malı az yavaş yaz hayvan!
burda senin bildirimin yüzünden uyandık pfImryujin:rose seni bulduğum yerde
öldürmezsem bana Ryujin demesinler. 🔪Roses_are_rosie:ya amk biriniz gelin
benim eve bahçede fotomu çekin post aticam
hadi hadi lütfen 🥺Chaeyo:bildirimler sayesinde kulağım sikildi.
+ ve bize senin fotoğrafını çekicez,
senin post atman için ama 😒👎Roses_are_rosie:hadi lan boş yapmayın. bekliyorum, kaynatırız azıcık.
*bir mesajı beğendi*onları beklerken sosyal medyaya girip ünlülerin arasında kaçıncı olduğuma bakayım dedim.
girdiğimde ben 3. sıradan 4. sıraya düşmüştüm?!
3. sıraya geçen Lalisa Manobal ünlü kpop solo şarkıcısı. Lalisa beni geçmiş miydi? olduğum yerde sinir krizi geçirecektim.çok sinirlendim ve video çekip paylaştım. anında beğeniliyordu. 15 dakika'da 634.029 beğeni 5.048.039 görüntülenme almıştı. gittikçe izleniyordu. izlenmelere ağzımı ayırırken kızlar gelmişti. hemen onları güzel bir şekilde karşıladım. bahçede ağacın altındaki armut puflara oturduk.
kızlara hemen Lalisa'nın benim yerimi aldığını söyledim. bana tepkileri "sosyal medya da olabildiğince aktif ol, o kızla konuşmanın bir yolunu bul." dedikleri kadar kolay olsaydı keşke. kızlarla. hava çok sıcaktı ve kızlara marifetli ellerimle güzeel bir limonata yaptım.
tepsiye koyup güzelce servis ettim. içimiz ferahladığında kızlara, fotoğrafımı çekmelerini istedim. uzun bir süre çekmeye uğraştık , birsürü güzel sonuçlar aldım ama sadece 3 fotoğraf paylaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prisoner Love |+18|
FanfictionChaeLisa, JenSoo, TaeKook, HyunLix, YeRu(Yeji ve Ryujin), MiChaeng🩷