1

28 0 0
                                    

"Sofi, vychazi ti petka na vysvedceni." rekl pan Dolezel a prisunul se k sofi bliz.
"Ale ja musim mit same jednicky jinak budu muset mame cele prazdniny utirat prdel a nebudu moct jit ven!" On se k ni jen priblizil jeste vic, az citila jeho teply, pomaly dech na sve tvari.

Z Dolezeloveho kabinetu ji vytahl otravny zvuk a najednou byla u sebe v pokojicku plny kytek, lezela v posteli. Vedle hlavy se ji rozsvitil mobil a na nem oznameni, ze ji prisla
zprava od jejiho fuck buddy honzy.

Honza
"Sofinko moje pipinko, posles mi nudesky prosiim :) <3"

"Uchylak jeden." rekla si potichu a zacla si sundavat svoje pyzamkove kalhoty. Nevsimla si vsak, ze ma zapnuty blesk a za ani necelou setinu slysela jeji mamu jak speeduje k ni do pokoje. Prikryla se svoji krasnou, vonavou perinkou s ruzovyma a zlutyma kytickama a zavrela oci.

Little did she know, ze si nechala zaply telefon. Hned usla a kdyz se pak rano vzbudila tak byl pryc. Sofi nevychytala cas.

Bylo devet a skola ji zacinala v osm. Rychle se sla prevlect a vyrazila do skoly.

Prisla do skoly akorat na anglictinu. To je nejhorsi hodina ale ucitel je celkem hot, dokonce ji pochvalil ty obtahle kozenne kalhoty. Uz jen kdyz myslela na ten sen tak cela zvlhla.

Prisla do tridy a jedine volne misto bylo vedle Honzy.

"Sofie proc si mi vcera nic neposlala?!"
"Ja jsem ti to ale posilala!"
"Nic mi neprislo!"
"ALE JA TI TO POSLALA!!!" zarvala na nej. Uplne nejradeji by mu zavrela hlavu do zachodove misy s jejim hovnem a nechala ho tam zhnit. Zase zacala bouchat rukou do stolu jako maniak.

"Sofi, are you listening?" slysela pred sebou. Koukla se nahoru a jeji oci potkaly ty jeho. Vsechen vztek byl najedou pryc ale vratila se do sveho snu a s nim i niagarske vodopady v kalhotkach.

Najednou si vzponela, ze v tom spechu si zapomela doma batuzek a tak se musela omluvit.

"Ano sofi, co se deje?" Pane boze ten jeho hlas.

"Excuse me, ja zapomela my everything. Sorry." on se jen pousmal a napsal neco na tabuli. Ona tomu ale nerozumela.

"Well, in that case, I'm gonna have to test your knowledge. Can you come here please and fill the missing space in this sentence?" rekl s dabelskym usmevem na tvari, ale sofi mu nerozumela ani slovo.

Adela, ktera sedi za ni, ji poseptala, ze ma jit k tabuli. Nechape, jak mu muze rozumet. Mozna to je kvuli te jeji velke prdeli, ve ktere ma vsechny ty anglicky slovicka ulozeny.

Stoupla si, coz bylo celkem tezke kvuli uplim kozenym kalhotam a sla pred tabuli.

Jak prochazela mezi lavicemi k tabuli, koutkem oka videla, kam ji pan Dolezel sjel ocina, skoro ji az svlekal pohledem. Jen tam tak stala, protoze nevedela co ma delat a cekala, nez ji nekdo poradi. Misto toho ji pan Dolezel podal fixu a mrkl na ni.

"Go ahead." rekl.
"Kam ze mam jit?" pomyslela si

"Mas doplnit vynechany slovo do ty vety na tabuli." Ozvalo se ze zadu opet od adely. Ona se zasmala, pac ji bylo trapne, a otocila se k tabuli, zadama ke tride. Pan D. tu vetu napsal uplne nahoru tabule, kam nedosahla, ale tabule byla zasekla, takze si musela stoupnout na spicky.

Jeste predtim si ale vetu precetla.
"I will go __ the mall." ?????
Netusici co tam ma napsat, si stoupla na spicky jak profi baletka, ale hned zacala ztracet rovnovahu. A tak si uvedomila, ze opravdu neni Terezka. To je baletka na nejvetsi urovni. Je to takova mama, protoze kdyz vyhrala prvni misto ve svetovem sampionate, dostala 15 millionu a tak ji kazdy den kupuje neco v Bille.

Sofi natahla ruku, aby mohla neco napsat, ale podlomily se ji nohy a zacla padat. Nastesti se za ni hned objevil pan D. a chytil ji za pas a tim ji zachranil.

"Well go ahead. Write something."

Sofi zacla byt hodne nervozni z toho, jak ji ucitel anglictiny rizznul.

Neco na tabuli napsala, ale byla rozrusena jejim snem a hand place pana D. ji fakt extreme znervoznoval.

"I will go for the mall?" precetl z tabule Dolezel.

Sofi se opet trapne zasmala.

"Bez si sednout. Az ti skonci skola tak se stav ke mne do kabinetu a ja ti to vysvetlim" poseptal sofi ucitel do ucha.

Po zbytek hodiny pan D. sofi uz nevyvolal ale nemohl se na ni prestat divat.

Nerozumim vam ale miluju vasKde žijí příběhy. Začni objevovat