Sziasztok!Fanni vagyok,remélem emlékeztek még rám!Szóval gondoltam elmesélem a MI történetünket,vagyis a Gödöllei család történetét.Ha érdekel tartsatok velem/velünk.
1 hónap telt el,amióta megszületett Ábel.Már egészen kezdjük megszokni ezt a szülők vagyunk dolgot,de persze édesanyámék,és Manuel szülei is ott vannak nekünk segíteni mindig,amiért eszméletlenül hálás vagyok nekik még mindig.Szóval reggel 7.28 van,most ébredt fel a baba,szóval kikászálódtam az ágyból és elindultam hozzá a kis szobájába.
Úgy tűnik,hogy már nem fog aludni,úgyhogy kivettem a kiságyból és átvittem magunkhoz a nagy ágyra.Mire visszaértünk,már Manuel is felébredt.
-Jóreggelt szerelmeim! -köszönt,majd megpuszilta Ábelt és engem is
-Jóreggelt kincsem!
-Mi lesz a mai program?
-Nem tudom még!
-Akkor majd én kitalálok valamit!
-Okés...szeretlek!
-Én is téged! -mondta,majd megpuszilt
Amíg össze szedtem magamat,Manuel vigyázott Ábelre.És szokás szerint leültek a TV elé és Fifazni kezdtek.(vagyis Manuel és Ábelt az ölében fogta).
Ruhám:
Hajam:
Amint felöltöztem és felkontyoltam a hajam,nekiálltam a reggelit megcsinálni.Ami nem volt más,mint tükörtojás és bacon.Szóval ezeket gyorsan megsütöttem,elő szedtem a tányérokat és bementem a szobába szólni Manuelnek,hogy kész a kaja.Elvettem tőle Ábelt,aki idő közben visszaaludt.
A kisfiunkat leraktam az ágyába,mi pedig megreggeliztünk kettesben.Amikor befejeztük,gyorsan elmosogattam és éreztem,hogy Manuel a derekamat fogja.
-Mizu kincsem? -kérdeztem tőle,és megfordultam
-Hoztam neked valamit! -mondta és mosolyogni kezdett
-Mit?? -kérdeztem érdeklődve
Odavezetett az asztalhoz,és ezzel találtam szembe magam:
Valamint egy hatalmas csokor vörösrózsával.
-Ezt miért kapom? -kérdeztem,miközben megöleltem
-Mert te vagy a legtökéletesebb nő és anyuka,akivel valaha találkoztam! -mondta és megcsókolt
-Nagyon szeretlek! -mondtam és újra megöleltem
-Én is téged hercegnőm!De van egy rossz hírem!
-Mi az?
-Felébredt a kisherceg!
-Akkor megyek és megetetem!
-Én meg felhívom Petit!
-Jójó!
Miközben etettem Ábelt,Manuel letette a telefont és bejött hozzánk a szobába.
-Hát fiam...lennék a helyedben! -mondtam és pimaszul mosolyogni kezdett
-Olyan bolond vagy! -mondtam és nevetni kezdtem
-De ugye lehetek is majd a helyében? -kérdezte és még mindig mosolygott
-Majd még meglátom! -mondtam és még inkább elkezdtem nevetni
-Most beszéltem Petivel,átjön ma és ő fog vigyázni a kishercegre,amíg mi távol leszünk!
-Mi?
-Elviszlek valahová.
-Ez komoly?
-Igen,miért baj?
-Nem,dehogyis.
-Akkor jó!Kb 30 perc és itt van.
-Okés!
Miután Ábel befejezte a reggelizést,elkezdtem készülődni.Idő közben Peti is megérkezett.
A ruhám:
Hajam:
Manuel ruhája:
Elköszöntünk a fiunktól,és Petitől,majd elindultunk....
YOU ARE READING
Én ezt nem akarom...a folytatás (Manuel ff)
FanfictionSziasztok!Nagyon-nagyon sok idő után itt van a várva-várt folytatása a Manueles storynak,ahol betekintést nyerünk a Gödöllei család életébe,valamint abba,hogyan cseperedik a kis Ábel.