27 yaş sendromu

108 5 0
                                    

Buse'nin agzından :

Buse hızlı giyin diye bir ses geldi bu sesin annemden geldigi anlamam zor olmamıştı .

- Anne Berna nasıl evleniyor yaa .

- Evde kalan tek kız olarak tarihe geçmeye çalışmasaydın seninde mürvetini görürdük .

Bernanın evlendiğini öğrendiğimde çok şaşırmıştım . Berna 20 yaşında , sarı saçlı , ela gözlü biriydi . Güzelde olabilirdi ama sıra bendeydi , 27 sinde evde kalmış sendromuna girmemi sağlayan ailem kendimi çirkin gibi görmemi sağlıyordu oysa benim siyah saçlarım  ,masmavi gözlerim vardı ama onun yanında burun etrafında az denilebilecek kadar az çillerim bulunuyordu .

- Buse hadi kızım geç kalcaz hızlı giyinsene

- Tamam anne geldim sakin ol dediğimde annemin daha giymemiş olduğunu fark ettim .

Alaylı bir sesle " anne ne hazlısın be " dedim , demez olaydım bi baktım havada terlik uçuyor ve çok geçmeden ahhhhhhh diye bir ses yayıldı evde annem yanıma geldi .

- "Sadece giyinmeyi hızlı yapmadığımı biliyosun değil mi " dedi hafif alay hafif atar karışık bir ses tonuyla .

- Sevimli bir ses tonuyla " Sakin ol Fatma Sultan" dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum .

Evin önündeki arabayı aldım sürmeye başladım . Bu araba babamın otomatik vitesli almasıyla bana verilmişti ama verildiği akşamda ön kaportayı çizilmiştim neyseki annem araba kullanamıyordu .

Bir sesle irkildim " kızım yeşil yandı geçsene " tam hareket ediyordu araba bi anda stop etti soktuğumun arabası annem tabi delirdi başladı konuşmaya : Buse ehliyeti bakkaldan mı aldın demesiyle gaza basmam bir oldu .

SanırımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin