Arkadaşlar öncelikle selam bu fic Madmakz(eunkura) ve Purinz(Yunwon) ile alakalı lütfen linç etmeyin.
Merhaba ben Chaewon geçinebilmek için Starbucks ta Eunchae adlı arkadaşımla çalışıyorum.İş arkadaşımla bir evde kalıyoruz.Hadi gelin size hikâyemi anlatıyım.
Sabah Eunchae'nin 1 saniye aralıksız ayarladığı alarmlar ile uyandım.Ne kadar alarm yapsada uyanmıyordu.Ben uyandırıyordum.Uyanıp alarmlarını kapattı ve masaya geçti o sırada bende mutfakta kahvaltılık yicekler hazırlıyordum.Yemeğimizi yedik ve arabaya bindik.Eunchae'yi okuluna bıraktım ve işe gittim.Eunchae de geçinemiyordu.Bende beraber yaşayalım demiştim arkadaş olarak gerçekten çok seviyordum aynı okulda okuduk fakat ben ondan baya büyüktüm.Birgün tanıştık ve aynı işte olduğumuzu öğrendim.
Neyse geçelim bu konuları.Eunchae okuldan 17:00 da dönüyordu zaten o zaman yoğunluk oluyodu çok yoruluyordu.Dükkan çok sakinken 2 tane kız geldi. 2 tane macha istedi.Eunchae kızdan gözünü alamıyordu.Onu anladım çünkü bende o kızın arkadaşından gözümü alamadım.Bardağa isimlerini ben yazdım.Benim sevdiğim kızın adı Yunjin'miş,Huh Yunjin,Eunchae nin ise Sakura,Miyawaki Sakura.Kahvelerini aldılar ve hemen Eun a döndüm.
"Sende gördün değil mi çok güzeller"
"Evet ama Sakura daha güzel"
"Sana göre bana göre Yunjin"
"Of bir daha göremicez ona üzülüyorum"
"Ben bulurum bir fikir"
"Tamam"
Akşam oldu eve geldik.Eunchae'nin aklında hâlâ Sakura adlı kız vardı.Hep soruyordu "Bakcan mı artık" diye "Tamam bakıcam"
39saku_chan
Çok güzelim be
1.6478 yorumun tümünü gör
Bugün çok yorucuydu
5.6778 yorumun tümünü gör
"Yunjin'e bakalım"
Eunchae hemen atıldı"Sakura'nın hesabını at!"
"Tamammm"
Jenaissante

Uh, unforgiven-given-given
내 style로 livin', livin', livin'
내 방식 아주 원 없이
또 한국말론 아주 "철없이"
Çok sıkılıyorum son zamanlarda
2.575 yorumun tümünü gör
"Çok güzel umarım yarın yine gelirler"
Yarın hafta sonuydu Eunchae benimle gelicekti.Ama patronum bir mesaj attı. Benim izinli olduğumu söyledi.Eunchae araba süremezdi,iş yeri çok uzaktı yürüyemezdi.Eunchae"Ben giderim bir şekilde sen merak etme" kafamla onayladım ama çok korkuyordum.
Eunchae'nin anlatımıyla
Yolda yürüyodum yanımdan arabalar geçiyordu,bir araba durdu ve "Seni istediğin yere götüreyim mi?" dedi içeride kimin olduğuna baktım.Ve durakaldım...
BU OYDU SAKURA!
Onu onayladım içeride Yunjin de vardı tanıştık Chaewon'un olmamasına üzüldüm ona yazdım,işe gelmesini istedim ve onuda alıp geldiler arkada Yunjin oturuyordu Chaewon çok şanslı olmalı onun yanına oturmuştu.Aslında bende şanslıydım ikimizde sevdiğimiz kişinin yanındaydık işe gelmiştik.Chaewon izin günü olmasına rağmen geldiği için alması gerekn paranın yarısını alacaktı.İkiside uzun süre durdular instagram'dan takipleştik . Bazen arayıp konuşuyorduk bazen ise yazışıyorduk.
Selam ilk bölümün sonuydu düzgün bir şey yazamadım biliyorum çok kötü oldu onu da biliyorum ama umarım sevmişsinizdir<3