Kesin yine begenmeyip hikayeyi silecem ya da 2 yil bolum atmicam ama yine de dursun oyle
26.06.2023
Basladiginiz tarih:
_____________________________________________Her zaman olduğu gibi yine elimde telefonumla indirdiğim uygulamadan video izliyordum. Burası da aynı YouTube gibiydi. Tek farkı buradaki videoları kaydedebiliyor ve başkalarıyla özel olarak mesajlaşabiliyordun.
Sonra aklıma şarkı editi yaptığım geldi ve profilime girdim. Öyle takipçi kasmak için falan video yapmıyordum. Canım sıkılıyordu ve öylesine önemsemediğim videolar yapıyordum. Öyle çok takipçimde yoktu zaten.
Videoyu yayınladım ve profil ayarlarına girdim. Moduma göre profil fotoğrafımı değiştiriyordum. Çünkü neden olmasın?
Fotoğrafa ağlayan bir kız koydum. Sonra gözüme ismim çarptı. Kendi ismim yazıyordu. Sonra orda yazan ADEN ismini silip LEBENDSMUDE yaptım. Bir videoda görmüştüm ve anlamı hoşuma gitmişti. Diğer ismi de bilmemadenmiymis yaptım.
Video izlemeye geri döndüğümde karşıma yazı yazan bir video çıktı. Yazıda 'Şarkı zevki güzel, espri yapmayı bilen, benimle her dakika konuşucak erkek olan bir arkadaş istiyorum çok mu?' yazıyordu.
Yorumlara girdim ve bende 'Gerçekten ya böyle bir insan yok mu benimle arkadaş olacak?' yazdım. Hayatım boyunca hiç erkek bir arkadaşım olmamıştı ve bu en büyük hayallerimden biriydi.
Sonra saatin geç olduğunu fark ettim. Uykum gelmiyordu ama uyumazsam annem sabahın köründe kaldırıp uyumama izin vermeyecekti ve ben uykusuz kalacaktım. Uykusuz kalmaktan nefret ederdim.
Yataktan kalkıp telefonumu şarja taktım ve dolabın üstüne koydum. Eski model bir telefon olduğu için hemen ısınıyordu, bu yüzden fazla oynamamam gerekiyordu fakat ben tüm gün elimden düşürmüyordum.
Yatağa doğru yürüdüm ve uzanıp yorganı kafama kadar çektim. Gözlerimi kapattım ve yaklaşık yarım saat sonra uykuya daldım.
Yanağımda hissettiğim sızıyla gözlerimi sıktım. Erkek kardeşim olduğunu zaten anlamıştım. Yorganı kafama kadar çektim ve açamaması için elimle sıkıca tuttum.
Yorganın uçlarından tutup çekmeye çalıştı. İzin vermediğim için daha çok sinirlenip birden üstüme zıpladı. Bir an nefes alamadığımı hissettim. Fakat bir şey söylersem veya vurursam daha kötüsü olurdu. Onun için sustum.
En sonunda pes edip kapıyı çarpıp çıktı. Daha beş dakika geçmeden annemin sesini duydum. "Saat on bir olmuş hâla yatıyor hanımefendi. Kalk kahvaltıyı hazırla ben sizin hizmetçinizmiyim."
Sanki bir iş yapıyormuş gibi söylenmesi yok mu... Yemin ediyorum tam çıldırmalık.
Telefonumu elime aldım saate ve mesaj gelmiş mi diye baktım. Saat dokuz buçuktu. Bir de saat on bir diyor. YouTube bildirimlerinin arasında o uygulamanın simgesini gördüm. Üstüne tıkladım. Uygulamaya attı beni. Biri yorumuma yorum yapmıştı.
Tekrar tıkladığımda dün yaptığım yoruma yorum yapıldığını gördüm. Birisi 'İstersen arkadaş olabilirizz' yazmıştı.
Bir an heyecanlanıp yanıt vere tıkladım ve yanıt yazdım. 'Ohaa olurrr özele gell' yazdım ve hesabına girdim.
Genellikle k-pop içerikleri atıyordu ve yüz küsür takipçisi vardı. Takip ettim ve mesaj kısmına tıklayıp 'selammm' yazdım.
Olacak hiçbir şeyden haberim yoktu tabii...
_____________________________________________
Lebendsmüde: Canından bezmiş, intihara meyilli.
_____________________________________________Ayyyy heyecanladimmmm
Bu arada kizin ismi Aden tanistigi cocugun ismi de Berkin. Soyliyeyim dedim.
Aden ismini cok seviyorum ondan aden olsun dedim.
Neyse diger bolumler texting olacak bu bolum giris oldugu ve ne oldugunu anlayin diyeydi
Yeni bolum ne zaman gelir bilmiyorum canim ne zaman isterse atarim. Bb.