Luku 1, Get something to drink with me?

87 9 6
                                    

Euroviisujen ensimmäinen semifinaali on kahden päivän kuluttua, mutta tämä päivä on vapaapäivä artisteille. Monet silti ovat suunnitelleet lähtevänsä juhlimaan ja tutustumaan paremmin muihin artisteihin, kuten Bojan. Hän on halunnut tutustua Käärijään, tai Jereen, jo siitä lähtien kun hän kuuli Cha Cha Cha -kappaleen. Jere vaikutti aina niin omalta itseltään, eikä häpeillyt mitään itsessän, jota Bojan ihaili Jeressä.

Bojan istuskelee sängyllään kuunnellen Juren ja Nacen juttuja, mutta on jo todella kyllästynyt heidän keskusteluunsa, joten päättää kaivaa puhelimen taskustaan ja avata Instagramin. Hänellä ei ole vielä Jeren numeroa, joten hän toivoo, että tavottaisi Jeren laittamalla hänelle yksityisviestiä. Bojan ei millään jaksaisi lähteä Jeren hotellille.

Paidatonriehuja • Instagram

Bojan: Hi Käärijä, this is one of the Slovenian eurovision representatives, Bojan! i was just wondering if you'd like to come and get something to drink with me? ;)
10.12

Nyt Bojanin vain täytyi odottaa, että saisi vastauksen. Samalla hänen on kuunneltava Juren ja Nacen idioottimaisia keskusteluja, kuten että "millainen tuoli olisit, jos olisit tuoli".

Käärijä: Hello! Yes yes we going to bar?
10.18

Bojan: Hah, yes. I know a bar that's near the both of us, the address is *********
10.19

Käärijä: Good! we see there 10.45
10.19

Bojan: On my way!
10.21

Onhan se hieman outoa mennä niinkin aikaisin baariin kuin 10.45, mutta ei kai se haittaa. Bojan on hieman etuajassa baarin edustalla, mutta odottelee kärsivällisesti Jeren saapumista.

"Hello hello!" Jere marssii hymy korvissa paikalle.

"Hi Jer- Käär- which name do you want me to call you?"

"You can say Jere. And you are Bojan, yes!"

"Haha, yes, I'm Bojan. Let's go in!"

Pojat menevät baariin sisälle ja istuvat pöydän ääreen. "So, what do you want to drink? It's on me." Bojan kysyy Jereltä. "Maybe i take Pina Colada, but i can pay my drink!" Jere vastaa. "No, no, no! I pay."

Bojan tilasi kummallekkin Piña Coladat ja nyt he keskustelevat kaikesta, mikä ei liity ollenkaan kisaan tai musiikkiin. "So you have girlfriend?" Jere kysyy ja hörppää juomastaan. "No I don't, hahah! Do you, though?" Bojan kysyy ja toivoo vastauksen olevan "ei", mutta ei ole varma miksi. "I also don't have girlfriend" Bojania naurattaa Jeren hieman huono englanti, mutta se ei näytä haittaavan Jereä, onneksi.

Pojat ovat juoneet jo muutamia lasillisia, mutta päättävät ottaa rauhallisesti tämän päivän. He lähtevät yhdessä tutkimaan Liverpoolin katuja ja poikkeavat muutamissa kaupoissa. Kun Jere huomaa jäätelökioskin, on sielläkin pakko käydä. Tällä kertaa Jere maksaa kummallekkin jäätelöt, sillä Bojan oli maksanut kaikki juomat mitä he joivat baarissa.

Bojan ja Jere viettivät lähes koko päivän yhdessä ja tutustuivat toisiinsa nopeasti. He myös vaihtoivat puhelinnumerot ja olisivat halunneet jatkaa juttelua koko yön, mutta kun kello näytti kymmentä he päättivät suunnata omiin hotelleihinsa, jotta saisivat edes hieman unta.

Seuraava päivä kului ensimmäisen semifinaalin harjoituksissa, joita myös Bojan tuli katsomaan. Tai no, hän tuli katsomaan vain Jereä.

Bojan katselee, miten jere juoksee ympäri lavaa ja silti laulaa niin hyvin. Miten jere voi olla noin täydellinen? Jere kävelee pois lavalta ja Bojan kävelee takahuoneeseen, jotta voisi sanoa Jerelle moi. Kun Bojan pääsee takahuoneeseen hän huomaa hiestä märän Jeren juttelemassa tanssijoilleen. Hän näytti aika hyvältä Bojanin mielestä, vaikka Bojan onkin hetero. "Toi meni hemmetisti paremmin ku viime harjotukset! Vitsit mä oon ilonen." Jere sanoi selvästi todella iloisena, mutta Bojan ei ymmärtänyt ollenkaan, mitä hän sanoi. "Hey, Jere! How's it going? You did amazing on stage." Bojan liittyi keskusteluun. "Bojan! It's going really good right now because this... this show go so much better than last one! I'm so, so happy you like it." Jere sanoo. "Well, nice to hear the show went better! Tomorrow you're gonna rock it! I know you are in the final."

Ensimmäinen semifinaali koitti ja nyt koittaa se hetki, kun ilmoitetaan finaaliin jatkavat maat. Bojan katsoo telkkarista hieman jännittyneenä, ketkä hänen ystävistään pääsisi finaaliin. Hän tiesi kyllä jo, että Jere olisi finaalissa. "Finland!" juontaja ilmoittaa ja yleisö huutaa ja taputtaa. Bojan vain hymyilee ja laittaa heti Jerelle viestiä Whatsappissa:

• Jere🔥•

Bojan: "Oh fuck, you FUCKIG KILLED IT!!!!! i'm so proud of you!💪"

Jere: "thanx!🥰🥰"

Heillä ei ollut aikaa nähdä semifinaalien välissä, mutta Jere katsoi toisen semifinaalin baarin telkkarista. Nyt on Joker Outin vuoro, ja Jere keskittyy vielä hieman enemmän livelähetykseen. Hän ei saa silmiään irti ruudulla heiluvasta Bojanista. Jeren sydän melkein pysähtyy, kun on enää viimeinen finaalipaikka ilmoittamatta ja Sloveniaa ei ole ilmoitettu jatkoon, mutta sitten: "Slovenia!"

"VITTU JES" Jere nostaa puhelimensa baarin pöydältä ja laittaa Bojanille ääniviestillä, kuinka iloinen hän on siitä, että Bojan ja hänen yhtyeensä on jatkossa. "I'm so, so, so happy you are in final too!". Seuraavaksi pojat näkisivät vasta kahden päivän kuluttua, kun on itse finaalipäivä.

Noooh mitä tykkäätte? Kannattaaks tätä jatkaa vai onks tää suoraan tuhoon tuomittu? :D

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 26, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

tee musta hyvä häviäjä (Bojan x Käärijä)Where stories live. Discover now