Vešli jsme do restaurace a prošli zapáchajícím skladem na maso. Už tam stály Saya a Maria a koukaly na to jak jsem dobře odvedla svoji práci. S: Ale má to tady pravidla . Od té chvíle jsem přestala poslouchat a šla do svého pokoje. Za moje akce jsem bydlela sama a měla jsem i koupelnu. A to se na téhle škole neděje. Saya bydlí s Mariou a občas ke mně chodí koupat nebo když má Chico a Maria svojí em chvilku. Otevřela jsem pokoj a flákla sebou na postel. Já: Konečně twl.
Marcus: Přišli jsme do školy ale cítil jsem že Maddy to chtěla. Bylo to vidět ale něco jí zastavilo jako kdyby měla odpor k fyzickému kontaktu. Škoda mohlo to bejt hezký. Šel jsem s mnichi do nějaké kanceláře. Seděl tam Lin. M.L: Jsem rád že jsi se rozhodl takhle. M:Já moc ne. M.L: Doufám že změníš názor. Usmál se Lin. M.L:Ráno se vysprchuješ a my ti dáme věci do školy. Teď budeš spát ve skladu už tam máš postel. Přikývl jsem a mniši mně zavedli do "pokoje" ...
Ráno jsem se probudila s divným pocitem. Pořád jsem myslela na Marcuse, byl to hrozně divný pocit který jsem neuměla vysvětlit. Po 2 minutách přemýšlení jsem se donutila vstát a udělat si ranní hygienu. Pak jsem si oblékla školní uniformu:A tyhle boty :
Tyhle vlasy:
Tenhle make-up:Připravila jsem se a vyšla na hodinu. Šla jsem do třídy a sedla si vedle Willieho. Já:Co tvoje máti má pro mě nějakou další prácičku? W: Ne teď možná příští týden babe. Já: Víš že nás nikdo neslyší nemusíš mi tak říkat. W:Máti říkala že takhle budu mít větší respekt. Já: Jasný jasný však jseš pravej mafián. Ušklíbla jsem se a Willie mi věnoval sarkastický pohled. Přišel M.Lin a začal utišovat třídu. M.L: Tak se uklidněte a poslouchejte pozorně. V tu chvílí jsem přestala vnímat a kreslila si po ruce. Do té chvíle než jsem díky svým rychlým reflexům postřehla jak Brendy letí do nosu Linova hůl a obrátí se na Marcuse. Hůl zastaví těsně před Marcusovím obličejem a ostříkne mu tvář Brendinou krví. Pousměju se když vidím Marcusův výraz podívá se Brendy a snaží se něco vykoktat. Brendy se usměje a olízne si krev která jí teče po rtech až na bradu a kape na lavici. M.L: To by pro dnešek stačilo. Běžte a připravte se na další hodinu. Koukla jsem na Marcuse a on se na mě už díval hned se otočil a odešel. No další hodiny byly nudný jako vždycky až do bojovýho umění. Po tom co jsem si oblékla kimono a vyšla za Williem už u něj stála Brendy zvedla jsem obočí na Willieho a on kývl hlavou na Marcuse. Kdyby můj vyráz mohl mluvit tak by řekl: Ses posral. Otočila jsem se po třídě a dvojici neměl jenom Shabnam viděla jsem Mariu blížit se k Marcusovi tak jsem se rozhodla jednat rychle.Vyšla jsem k němu chytla ho za ruku a odvedla na cvičící podložku. Já: Tak ukaž co umíš. M: Přece nebudu mlátit holku. Já: Fajn řekl sis o to sám. Já: Dej mi ruku na bok. M: Proč to budeme tancovat. Marcus měl na obličeji úšklebek. Pak mu zmizel v moment co jsem vzala jeho ruku. A udělala nějaký bojový hmat (nwn jak to vysvětlit v seriálu to udělala Maria) kde Marcusova hlava skončila mezi mýma nohama. Já: Copak nějak se červenáš. M: Jo tady dole se nedá moc dýchat. Usměju se ale tuhle divnou chvíli přeruší Billyho křik. Když se podívám jeho směrem vidím Viktora který mu právě zlomil ruku. Marcusovi začal docházet vzduch a začal mi klepat rukou na stehno Já: Jo promiň. M: V poho jsem na tom líp než Billy. Marcus vstane a podá mi ruku. Se šibalským úsměvem ruku příjmu. Zatáhnu za ní a nohama ho překulím na záda a sednu si na jeho břicho. Já: Tomu se říká využití příležitosti. Marcus vezme moje ruce zvedne kolena a překulí se na demě. Ruce mi dá nad hlavu a podívá se mi do očí. M: Myslíš takhle. Nic jsem neřekla, úplně jsem zapomněla mluvit. Marcus se posune blíž mezi mé nohy a naše těla se dotýkají. Ale nejhorší na tom je že ten pocit bezmoci se mi líbil. Bože co to melu Maddy vzpamatuj se. UČ: Ehrm ehrm. Zakašle učitelka a Marcus ze mě zleze. UČ: Myslím že už stačí! Sbalte si věci a běžte se převlíknout a uvidíme se na dalším tréninku. Od té hodiny jsem se s Marcusem moc nebavila. Chci ho ale musím dělat reputaci Williemu aby mi jeho máti zařizovala mise. Kurva. Je to tak těžký sehnat Williemu jinou holku? No to je jedno jdu na oběd. To že jsou to nechutný sračky je jedno alespoň něco. Jdu si sednout na moje místo vedle Willieho. Alespoň že tady není Brendy, je to kráva. Sedí s dalšíma nacistama, fakt nechutný. Když jsem koukala po jídelně zahlédla jsem Marcuse jak na mě kouká. Otočila jsem se a začala jíst.
Marcus: Seděl jsem u stolu s Billym, Petrou, a dalšíma "krisama" . Rozhlédl jsem se po jídelně a zahlédl Maddy koukal jsem na ní jak se baví obklopená Willieho gangem. B: Ale ale někdo se nám tu zamiloval. Na tu nemáš je jiná liga, qzničila by tě. Pak najednou přišel Chico a řekl Ch:Užijte si oběd krysy a odešel. Moc jsem to nepochopil do té doby než jsme začali v jídle nacházet kusy krys(už nevim co tam bylo fr). Všem se začalo dělat blbě a začali běhat na hajzly. Pomalu jsem dojedl a šel jsem za nimi
...
Celá jídelna koukala na to jak "krysy" odbíhají na záchod. Já: Willie půjdu na záchod ok? W: Jo jasně lásko a nenechávej mě dlouho samotnýho. Dorazila jsem na záchod a všichni měli hlavu v míse a zvraceli kromě Marcuse. Já: Proč ti není blbě? M: Zažil jsem i horší věci. Nevím jen jsem se na vás přišla podívat jestli jste ok? B: Vypadáme tak? Vykoktal Billy mezi zvratkama.Já: Jo no tohle není školka.
Panebože💀 omlouvám se že to trvalo tak dlouho ale neměla jsem přes prázdniny moc času dokopat se k tomu mi dalo dost práce. Nepsala jsem to najednou tak doufám že to bude dávat smyl. Je to podle serialu (až na nějaké změny)na který se musíte prostě podívat protože je mega dobre. Jinak se začíná mezi Marcusem a Maddy něco tvořit😏 No přidala jsem tam něco trochu spicy a nespíš můžu potom udělat nějakou spicy scénu jestli jo tak napište nebo likujte příběh doufám že líbilo 💋
ČTEŠ
Deadly class
FanfictionJmenuju se Madallin ale kamarádi mi říkají Maddy. Je mi 17 a momentálně bydlím ve škole, jasný zní to fakt nudně ale to by to musela být normální škola a ne škola pro vrahy. Prožiju hodně špatné věci ale potkám kluka jménem Marcus všechno co jsem zn...