Dojdeme do restaurace. „Je to tu krásné" řeknu. „Né tak jako ty" řekne Kevin. Usměju se. Přijde k nám číšník a zavede nás ke stolu. Objednáme si. Já si dám grilovaného lososa se salátem a vodu a Kevin kuřecí řízek a domácí limonádu. „Vybral jsi krásnou restauraci" řeknu Kevinovi. Usměje se. „Kolik to stálo?" Zeptám se. Znervozní a podrbe se na hlavě. „Nooo" zaváhá. „2 000?" Řekne Kevin nervózně. Vykulím oči. „Cože? Tolik jsi platil jen kvůli mě?" Zeptám se. „Jistě. Stálo mi to za to" odpoví Kevin. Usměju se a chci něco říct ale v tu chvíli nám servírka přinese jídlo. „Dobrou chuť" popřeje s úsměvem a odejde. Dáme se do jídla. Když dojíme, vyjdeme z restaurace. „Tak co teď?" Zeptám se. „Teď jdeme do kina" řekne Kevin. „Aha" řeknu. „A co dávají?" Zeptám se. „Nějaký romantický film" odpoví Kevin. „Emmm, Hříšný tanec, myslím. Usměju se. „Tenhle film miluju" řeknu. „Já vím. Proto jsem ho vybral" řekne Kevin. Vejdeme. U vstupu je nějaká paní. Vypadá docela mile řeknu si. Přijdeme k ní. „Dobrý den" řekne paní. „Dobrý den" odpoví Kevin. „Na co to bude?" Zeptá se. „Hříšný tanec" odpoví Kevin vcelku okamžitě. „Dobře" řekne paní a podá nám kartičky. „Jste v první řadě na sedadle 3 a 4" řekne paní. Oba se podivíme. „To je ale štěstí" řekne Kevin a vydáme se do sálu.
Po kině
Vyjdeme ven. „To byl krásný den" řeknu. Kevin se usměje. „Jo ale je na čase jít spát" řekne. Zývnu si. „Máš pravdu" řeknu. „Jde se domů". Po návratu domů se hned oba složíme do postele. „Dobrou Mio" řekne Kevin něžně. „Dobrou" odpovím a už nevnímám.
ČTEŠ
Zákony magie - Strážci Kouzel - POZASTAVENO
FantasyPOZASTAVENO Ona vládne vodě. On vládne zemi. Spolu jsou neporazitelní. Ale je tomu opravdu tak? Nepřátele tu jsou pořád a zrovna teď si na ně brousí zuby. Zastaví je? Nebo poruší zákony magie?