Był to kolejny nudny dzień. Każdy prowadził swoje życie tak jak zazwyczaj. Biegacze biegali, piekarze piekli, uczniowie płakali a youtuberzy zbijali bąki. Prostracja, Kamil Sus, Lakarnum i Naruciak wstawili na kanał tego drugiego epicki crossover w którym cisną po Karinie Kłosek, najgroźniejszej kobiecie w uniwersum Szkoły TVN. Wszystko byłoby git ale jak to zawsze w tego typu historiach bywa coś się musi jebnąć. Pytacie co? No kurwa ta cała czwórka budzi się nagle o 3 w nocy pod zespołem szkół im. adama mickiewicza w krakowie. Pierwszy który połączył kropki był Lakarnum.
-Co jest, czemu my przed szkołą tvn jesteśmy?
Kamil Sus mu odpowiedział.
-Skąd mamy to wiedzieć, słuchałem sobie miłosnego kanibala i nagle przeteleportowało mnie tutaj.
Naruciak dorzucił swoje trzy grosze.
-Dobra nie panikujmy, zawsze jest jakieś racjonalne wyjaśnienie. Pewnie zaraz jakiś brzoza tv z diskorolką wyskoczą i krzykną ic a prank bro
Nagle prostracja coś zauważyła.
-Ej słuchajcie, tu jest jakaś kartka na tej ławce.
Wszyscy podeszli do dziewczyny i spojrzeli na karteczkę samoprzylepną, którą przeczytała prostracja:
Witajcie Naruciaku, Lakarnumie, Kamilu Susie i Prostracjo. Znajdujecie się w uniwersum Szkoły TVN i przy okazji Szpitalu. Nie pytajcie się jak to zrobiłam bo wasze małe móżdżki i tak tego nie pojmą. Ale od tej chwili nie możecie nikomu ufać prócz sobie, gdyż wasze życie wisi na włosku. Ja was dopadnę, pamiętajcie że raz obezwładniłam gangstera z tych prawdziwych filmów. A gdy was znajdę to was zabiję. Z tyłu macie przylepioną kasę bo jestem honorową kobietą i powodzenia, gdyż nad ranem zaczynacie tu lekcje.
~Karina Kłosek
Cała czwórka gapiła się na karteczkę w zdumieniu.
-CO SIĘ TU KURWA ODPIERDALA! - wydarł się Naruciak.
CZYTASZ
Karina Kłosek i youtuberzy
HumorPewnego dnia wszyscy youtuberzy, którzy kiedykolwiek skomentowali szkołę tvn (no dobra nie wszyscy tylko ci których oglądam) zrespili się w tym miejscu. Nie dość że muszą się użerać z gównażerią, narkotykami, zdradami i innymi duperelami na ich kark...