1

61.6K 121 11
                                    

Uyandığımda başka bir evdeydim. Hah hatırladım en son bana araba çarpmıştı ve sanırım bana çarpan kişi beni hastaneye götürmek yerine evine getirmişti.Birdakika benim neden kıyafetlerim üstümde değil de yerdeydi? Ben bunları düşünürken odaya biri girdi.1-86 boylarında kumral bir çocuktu.Bana "Uyanmışsın bebeğim." Dedi.Gariplemiştim çünkü ben bu adamı tanımıyordum."Sen kimsin?" Diye sordum."Seni slken adam." Diye bir cevap aldığımda çok korkmuştum nasıl yani bana çarptığı için mi öyle demişti? "Sen ciddi misin?" İçimden lütfen bana çarptığı için demiş olsun diye geçiyordum."Yoo seni gerçekten slktim."Dedi. Şimdi neden üstümde kıyafet olmadığını anladım.Geriye çekildim ve çok yorulduğum için uyumaya başladım. Gözümü açtığımda üstümde biri vardı."Heyy ne yapıyorsun? Kalk üstümden çabuk!" M3melerimi sıkmaya başladı sanırım bu bir uyarıydı. "Sen benimsin bunu unutma." Dedi. Ona karşı koyamıyordum çünkü ellerim kelepçeliydi. Ben de karşı koyamıyorsam cevap vereyim diye düşündüm ardından dudaklarına yapıştım." Hahh böyle ol bebeğim böylece canın acımaz." Dedi ve slkini ağzıma doğru yöneltti. Açıkçası hoşuma gidiyordu ve slkini y@ladım.
Lütfen okuduktan sonra diğer bölümlere girin.Yorumlardan hikaye önerisi alıyorum

Escort(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin