5 dakika sonra içeriye 7 adam girdi tek sıkıntı bunlar neden sadece d0n giyiyor? Adamlar tek tek yanıma geldi ve bu işi halleder dedi kendimi kurbanlık mal gibi hissediyordum." Tamam gidin ben bunu geliştirip hallederim." Dedi benimki. Bana konuşma fırsatı bile vermeyen adam bana " İsmim Tolga bana Sahip de" dedi ama o sırada ağzıma b0şalmakla meşgul olduğu için ona cevap veremedim." Bu arada senin yeni mesleğin escortluk ama başka yoldan." Dedi nne ben doktor olucaktım. Ağzım dolu almasaydı neler diyecektim neler. Sidlği bittiğinde ağzıma slkini soktu ve y@lattı. Hoşuma gittiği için ona kendimi bıraktım.Sonra o kendini aşşagı çekti @mımı y@lamaya başladı." Ahhh çok iyi hissediyorum sahip." Bana gülmeye başladı. " Hissedeceksin." Kelepçelerimi açtı ve koltuğa uzandı." Şimdi sen bana marifetini göster." Dedi hemen yanına gittim. İlk başta dudağına yöneldim ve uzun uzun 0ptüm. Biraz sonra aşağıya doğru gittim. Ben slkini ilk başta elime aldım, hoşuna gitmiş olacak ki doğruldu. Ben ağzıma aldığımda başımı bastırmaya başladı. Aralıksız 10 dakika y@ladım.Beni bir sandalyeye oturttu. Eli hep aşağıdaydı, @mımı okşuyordu. Beni ters çevirdi bu sever g0tüme s0kuyordu. Ağzımdan inlemmeler çıkıyordu. Gelgit yapmaya başladı, her geldiğinde daha fazla s0kuyordu." Daha hızlı yap." Dedim. Sonra tüm slkini s0ktu içime. Sonralarda üste çıktı, boynumu öpmeye başladı. Sanki vakunluyordu ,canım acıyordu.Beni kucağına oturttu.Slkini g0tüme s0kuyordu.Ben zıplamaya başlamıştım. 2 buçuk saat sonra yukarı çıktım. İlk işim aynaya bakmak oldu, boynumu öperken morarmış, garip adam.
Lütfen okuduktan sonra diğer bölümlere girin.Yorumlardan hikaye önerisi alıyorum.