Ceyda ile tüm günümüzü arabayla gezerek öldürdükten sonra akşam karanlığında beni eve bırakmıştı. O kadar yorulmuştum ki... ne kadar araba içinde olsakta kendimi yorgun hissediyordum.
Annemlere kısa bir selam verdikten sonra odama çekilmiştim. Dışarda bir kaç şey yediğimiz için akşam yemeği yemeden hemen uyumak istedim.
Deliksik güzel bir uykunun ardından sabah erkenden uyandım. Telefonuma baktığımda Ceyda'dan 6 tane mesaj ve 11 cevapsız arama vardı.
Telefonu rastgele yatağın üzerine atıp duş almak için banyoya yöneldim. Suyu açtım ve su ısınana kadar üzerimdekileri çıkarıp kirli sepete attım. Suyu elimle kontrol ettikten sonra suyun altına girip tüm negatif enerjimi burada bırakmayı hedefledim. Bir kaç dakika hareketsiz şekilde durduktan sonra harekete geçip duşumu tamamladım.
Dışarı çıktığımda saçlarımı havluyla sarıp bornozumun önünü bağladım. Daha sonra telefonumu elime aldım ve rehberden Ceyda'yı bulup aradım.
''Efendim'' dedi. ''Naber kızım neden bu kadar çok aradın ne oldu merak ettim'' diyerek diyeceği şeye kendimi hazırladım.
-''Kızım Salı günü balo var ve sende bizimle geliyorsun'' dedi. Bir an kendi kendime duraksadım ve içimden ''İyide biz daha 11. sınıfız bizim balomuza bir yıl var '' diye iç geçirdim.
''Ne balosu'' diye aniden çıkıştım. ''Çok safsın kızım unuttun mu?. Berke 12. sınıf ve beni onunla baloya gitmem için davet etti. Havalara uçtum mükemmel olacak gerçekten.'' dedi. Berke ile 1 aydır falan beraberlerdi ve onun gibi gerçekten tatlı ve yakışıklı bir çocuktan bu teklifi alması beni şaşırtmıştı.
''Eee yani gitmek için benden izin mi istiyorsun?'' diye gıcık bir sesle güldüm. ''Çok komik Ocean '' dedi. Bana kızdığı zaman yada cool gözükmek istediği zamanlar böyle seslenirdi.
''Sensiz bir yere gitmem. Hem artık sende birini kapmalısın. Duyduğuma göre bir çok yakışıklı çocukların kavalyesi yokmuş. Bilirsin hepsinde ego var ama olsun belki seni birine ayarlarım.'' dedi. Bende gözlerimi devirip ''Haha çok komik! Sanki bana bakacaklar'' diye çıkıştım.
''Tabi ki de bakacaklar Okyanus saçmalama. Oraya eşofmanlarla gitmezsen bakacaklar. He eğer eşofmanlar ile gitmeyi düşünüyosan bütün gece kenarda oturup koyunları sayarsın'' dedi sert bir sesle. Ama bu konuda ciddi olduğunu anlamıştım.
Onu geçiştirmek için ''Tamam bakarız '' diyip telefonu kapatmıştım.Üstüme pijamalarımı girip hemen yarısı kurumuş saçlarımı tamamen kurutup taradıktan sonra proje ödevimi yazmaya başlamıştım. 12. sınıflar için okulun sonları olabilirdi ama Dil Anlatım öğretmenim eğer yüksek sözlü istiyorsam bir ödev yapmam gerektiğini söylediği için ödevi bugün bitirip hemen vermem gerekti.
Anlatım türlerini araştırıp kağıda geçirdikten sonra saate bakmıştım ve nerdeyse akşam olmak üzereydi. Kısa bir gerinmenin ardından akşam yemeği için annemin yanına gittim. Mutfakta çorba yapıyordu. ''Sonunda yüzünü görebildik Okyanuscuğum'' diyerek çorbayı karıştırmam için bir bakış attı. Gülümseyerek çorbayı karıştırmaya koyuldum. Zaten pişmesine az kalmıştı ve bir kaç dakikanın ardından mercimek çorbamız hazırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Kıran
FanfictionBiliyorum ki mevsim değişebilir, Ama bazen aşk güneşten yağmura doğru gidebilir. Ama ben bu şemsiyenin altındayım. Sana aşık olmadan önce, Benden uzaklaş.. Benim kalp kırıcım olduğunu söyleme. Çünkü kızım kalbim kırık ..