"Delireceğim, neden herkes bizi shipliyor?!"
"Yakıştığınız için olabilir mi Felix?"
"Chan hyung bu cidden rahatsız edici! Hem rakip gruptan hemde kendisini doğru düzgün tanımıyorum bile ayrıca sevmiyorum!"
"Haklısın, küçük civciv. Üzgünüm."
"Bizim minik maknaemiz neye bu kadar sinirlendi bakalım?"
"Hwang Hyunjin denen adamla shiplenmekten sıkıldığım için Minho hyung."
Kapının sertçe açılmasıyla herkes kapıya dönmüştü. Kapıyı kim bu kadar sert açabilirdi? Tabii ki Changbin. "Orangutanlar kalkın hadi konsere az kaldı."
"Orangutanlar ne demek Changbin hyung! Orangutan mıyım ben, hadi bunlar neysede."
"Orangutanlar ve biricik maknaemiz Lee Felix demek istemiştim özür dilerim civcivim."
"Ulan kas yığını! Banada orangutan dedin ya!"
...
Konserin sonlarına doğru fanların tekrardan "Hyunlix!" diye başırmasıyla Felix bıkkınca nefes vermişti. "Stay lütfen beni birileriyle shiplemeyi bırakın. Bu çok rahatsız edici."
Üç şarkı sonrasında konserin bitmesiyle rahatlamıştı Felix, hızlıca sahnenin aşağısına inip kendini koltuğa atmıştı.
"Comrades'in konseri başlayacakmış şimdi. İzlesek mi?"
"Rakibinin konserini izleyen tek grubuz Chan sayende."
"Ne demek kas yığını." Chan hızlıca linkten bağlanmıştı.
"Hyung bu linkleri nasıl bulabiliyorsun?"
"Chan sırrı diyelim ona."
Konserin ortalarında fanların "Hyunlix!" bağırışlarından rahatsız olan Felix bıkkınlıkla nefes vermişti tekrardan.
"Bu şarkıyı ileride eşim olucak Lee Felix'e armağan ediyorum." Tabii Hyunjin'in bunu demesiyle fanlar tekrardan bağırmaya başlamıştı.
"Ne dedi bu herif?!"
"Az önce grubun ilk ve en çok beğenilen aşk şarkısını ileride eşin olacağını söyleyerek sana hediye etti Felixcim."
"Ben bu herifi sikerim! Şimdi daha çok shipleneceğiz! Yeter ya!"
"Sakin ol Felix."
"Çok sakinim ya Chan hyung! Sevmediğim bir herif gelmiş.." Felix bıkkınlıkla arkasına yaslanmıştı tabii Ceo Jiho arayana kadar.
"Alo?"
"Alo? Felix, internete bakıp hemen beni arıyorsun. Olayı anlarsın zaten."
"Peki Bayan Jiho."
Felix telefonu kapatıp internete girmişti.
"Hay sıçayım böyle işe!"
Felix hızla Jiho'yu aramıştı.
"Anladın değil mi?"
"Anladım Bayan Jiho."
"Yarın buluşuyorsunuz ve bu konuyu halleniyorsunuz eğer halledemezseniz tek şansımız sevgili olduğunuzu söyleyeceğiz."
"Saçmalamayı kesin lütfen Bayan Jiho, halledeceğiz."
...
Felix şirketin eski toplantı odasına geldiğinde daha Hyunjin'in gelmediğini fark edip sandalyelerin birine oturmuştu.
"Selam."
"Ulan sikik herif!" Felix hızla ayağı kalkıp Hyunjin'in yanına gitmişti.
"Beni sikmediğin için sikik herif olmam onun dışında siken taraf sen olamazsın zaten."
"Bak, gel sakin sakin konuşalım."
"Ben sakinim zaten Felix, sinirli olan sensin."
"Bozma beni geç şuraya."
Karşılıklı masaya oturduktan sonra Felix açıp telefondan internete girmişti. Her geçen saniye insanlar onları daha çok shiplemeye başlıyordu. Hatta bir anti bile shiplemişti onları.
"Neden böyle bir şey söyledin Hyunjin?"
"İleride eşim olacağın için Felix."
"Dalga mı geçiyorsun benimle! İlerideki eşim Felix ne demek ya!" Felix telefonunu Hyunjin'in önüne koyup konuşmasına devam etmişti. "Al bakalım şimdi daha fazla shipleyen olucak durdur durdurabilirsen!"
"Sinirlenince ayrı bir güzel oluyorsun. Seni öpesim geliyor."
"Ne?"
"Ne duyduysan o, ayrıca belki bu shiplemeleri durdurmak istemiyorum?"
YOU ARE READING
Rival Group | Hyunlix
FanfictionRakip gruptaki Hwang Hyunjin'le shiplenmekten sıkılan Lee Felix ve Lee Felix'in güzelliğine 2 yıldır tutulan rakip gruptaki Hwang Hyunjin.. "Stay lütfen beni birileriyle shiplemeyi bırakın. Bu çok rahatsız edici." "Bu şarkıyı ileride eşim olucak Lee...