Našla jsem si brigádu v kavárně je to moc hezké a příjemné území,už jsem tam třetí den a zatím jde vše podle plánu. Končila mi směna kolem sedmé hodiny večer,v klidu jsem utřela stoly po zákaznících a šla si do šatny se převléct. Najednou jsem uslyšela jak někdo otevřel dveře od kavárny, neřešila jsem to tak moc,protože jsem si myslela že by to mohla být nějaká vedoucí této kavárny nebo tak něco,pak jsem ale uslyšela smích...Smích který byl tak otravný že jsem si uvědomila že to asi nebude žádná vedoucí ale nějací mladí parchanti kteří nemají co na práci. Tak jsem nahlas zařvala: "Máme zavřeno" na chvíli ztichly a pak se všichni naráz začali zas smát a ještě víc jako by je to snad nějak pobavilo nebo já nevím. Vybuchly ve mě nervy, šla jsem nejprve do kuchyně abych si vzala nějaký ostrý nůž,vzala jsem si takový ostrý s rudě červenou ručkou a šla za nimi. Bylo tam 5 lidí, pět holek a dva kluci,bylo jim asi nějak tak jako mě. "Co to děláš,chceš snad zabít?". Nevěděla jsem jestli to myslí vážně ale tím jak se na mě všichni dívali těma jejich očima,ve kterých bylo zlo jako v těch mých,ale rozhodně menší. Zasmála jsem se a zadívala jsem se do jejích očí,v očním kontaktu jsem velice dobrá a vždy vyhrávám protože ti druhý vždy ucuknou,protože jde ze mě asi strach. Ucukla..."hah já jsem si to myslela,taková mrcha" řekla jsem. Hned na mě vyskočily ti její otroci nebo aspoň tak mi připadají,je mi z toho k smíchu jak si myslí že jsou cool. Dostala jsem rapla a tu holku jsem chytla za vlasy a omlátila ji hlavu o stůl, ostatní jen koukali a začali si to natáčet, připadala jsem si jako "main character". Nos měla rozmlácený až do krve,asi to pro ni bylo už moc ale pro mě ne prostě mi to nestačilo a musela jsem udělat něco víc a tak jsem ji uhodila na zem,držela jsem ji pod krkem,vzala jsem nůž co jsem celou dobu držela v ruce a rozřízla jsem ji půlku tváře aby se jí tam udělala nechutná a velká jizva. "Zkus sem ještě jednou vlézt a zdechneš" toto byly moje poslední slova před tím než mě někdo praštil po hlavě něčím strašně mohutným...Omdlela jsem.
ČTEŠ
Hra s krví
Mystery / ThrillerDívka jménem Ava si prožila hrozné dětství a přestěhovala se do Koreje, myslí si že vše bude v pořádku ale nebude. Ava si uvědomí že není žádný andílek jako ji její matka vychovala ale že je ďábel který rád ubližuje ostatním.