-Stai putin...spune Clara...lui Bogdan ii place de Maria???
-Stai calma-ii spun eu-oricum eu sunt prietena lui Patric...asa ca nu ma intereseaza Bogdan!!!
-Pai da....dar...
-Dar ce? intraba curioasa Sandra.
-Ăăă...Nu este NIMIC!
-Ok...ok...okk...Dar atunci...de ce te deranjeza?
-O..nu nu ma deranjeaza...doar ca zic ca nu are nicio sansa...spune Clara...cam bosumflata.Dupa o saptamana...
-Maria...vroiam sa te intreb daca vrei sau nu...sa...fim...prieteni
...?!imi spune Bogdan.
-Ăăă...
-Nu.Nu vrea!spune foarte suparat Patric.
-Stai...Patric...ma descurc...Uite,Bogdan,mie nu imi place de tine,asa ca,nu o lua cu parere de rau...dar...su il iubesc pe Patric.Nu pe tine.Asa ca...ar trebui...sa incerci sa treci peste!
-De exemplu...???
-Eu!isi face curaj insfarsit Clara.
-Poftim?
-Da...mie imi placi...asa ca...eu iti zic sa te mai gandesti...
-Wow...asta chiar este...(spune Bogdan,plecand spre casa sa).
-Ce am facut?!spune trusta Clara...
-Nimic...stai calma...e emotionat...ai sa vezi ca ai facut foarte bine ca iai spus adevarul!
-Bine...
Se face seara...asa ca fiecare pleaca acasa.Peste 5zile...
-Clara,vreau sa fii prietena mea!ii spune Bogdan Clarai.
-Pai...Da!Eu accept.Vreau sa fiu prietena ta!!!♡:}Peste 2ani...
Se pare ca si Maria si Clara au fiercare cate un prieten(Patric si Bogdan)...Asa ca...au trait fericiti...si Ana a reusit sa intre cu succes la scoala surorii sale...asa ca fiecare a avut un castig...!
SFARSIT!!!♡
Va multumesc ca mi-ati urmarit povestea!!!
Va rog mult sa dati steluta daca va place,sau chiar va rog sa si comentati...sa imi spuneti ce va placut:),si ce nu:(!!!
Va promit ca voi face si alte povesti!!!Va multumesc,ca m-ati urmarit!♡