25. Prosince
Je první svátek vánoční a já musím na máminu 'super' rodinou večeři. Zase mi bude chtít někoho dohodit. Jak já tohle nesnáším. Určitě to zase bude nějaký hnusný, plešaný, oplzlí šedesátník. Zazvonila jsem na dveře mého rodného domu.
"Ahoj zlatíčko." přivítá mě obětím mamka.
"Ahoj mami." usměju se na ní. Ach, kdy to příjde.
"Nazdar Mellani." koukne na mě z kuchyně mamky nejlepší kamarádka Elza.
"Mell, přijeli manželé Malikovi. A s nimi i jejich syn. Prý je rozvedený. A taky se znáte už od mala." říká mi mamka zatím co mě táhne ke schodišti. "Tak běž nahoru do pokoje. Dala jsem ti tam něco hezkého na sebe." usmála se na mě. Než jsem stihla něco říct, byla pryč.
No super. Mam se seznamovat v šatech z koberce? Hah, dobrý vtip mami. Šla jsem si pro něco k pití. Buď si dám nealkoholivký nápoj nebo nějaký chlast. Pokroutila jsem pobaveně hlavou. Jasně že si dam chlast.
"Jé, ahoj Mellisko." přišel ke mě Joey a stiskl mi zadek. Prý mu máme příkat 'strejdo' Joey. Takže mám strejdu, co mi věčně šahá na zadek a pokládá otázky, který by většinu žen odradilo. "Tak co milost život?" usmál se na mě.
"No... Dobrý." usměv jsem mu oplatila. Pomalu jsem se vydala k mamce. Joey mě ještě stihl plesknou přes zadek. Když jsem došla k mamce, chytla mě za paži a táhla k nějakému chlapovi.
"Melliso, tohle je Zayn. Zayne tohle je Mellisa-"
"Moje sekretářka v nakladatelsvý." dokončil Zayn. Já i on jsme se začali smát.
"Takže Zayne, co děláš na naprosto okouzlujícím večírku mí mámy?" zaculila jsem se, když máma odešla.
"Máma mě sem sonutila kvůli nějaký sexy holce. Nevíš kde je?" zasmál se. Já ho bouchla pěstí do hrudi a taky se zasmála.
"Nemůžu za to, že mě máma navlékla do koberce." vytáhla jsem cigaretu a zapálila si. Se Zaynem jsem si povídala ještě tak dvě hodiny. Pak jsem šla domů. Cestou jsem si ještě koupila tenhle deník.
26. Prosince
Dneska už nemám volno. Oblíkla jsem si černé spodní prádlo, průsvitnou halenku, silonky a krátkou sukynku. Né že bych chtěla Zayna provokovat, ale o zábavu nikdy není nouze. Do práce jsem to měla 5 minut pěšky. Vyšla jsem před dům a došla si pro kafe. Dlala jsem si -jako obvykle- karamelový latté. V práci byla jako vždy nuda. Zayn pořád s někým volal a mě často někam posílal. Zrovna jsem si srovnávala papíry mi přišel email od Zayna.
Šéf: "Ta sukně se chtěla podívat do nebe, nebo mi chtěla umožnit přístup do tvých kalhotek? :3"
Já: "A nebo je to moje výzva pro tebe."
Šéf: "Jakou výzvu?"
Já: "Výzva k tvrdýmu sexu na dámských záchodech."
________________________________________________________________________
Hi^^
Trochu upravená verze toho filmu:3
Hope do you like it<3Lusy xoxo
YOU ARE READING
Email with the boss
Random"Nebudu tolik kouřit, pít a flirtovat! Najdu si vnitřní vyrovnanost!" "Potkávám zajímavé muže ale který z nich je ten pravý?" "Všechny ženy posuzují a hodnotí... ale jen jedna si o tom vede záznamy." //Ano, příběh je inspirovaný filmem "Deník Bridge...