blackpink -1-

9.5K 44 17
                                    

beğenip yorum atmanız beni çokça sevindirecek bu yüzdeeen lütfen benimle olun. xoxo!
---

Lalisa son derece ciddi bir ses tonu ile seslendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lalisa son derece ciddi bir ses tonu ile seslendi. "Biraz daha duygu katamaz mısın?!" Gözlerim dolmaya başlamıştı. Kaçıncı kez yapmama rağmen şu direkte kütük gibi dönüyordum!
Lalisa'nın süzülerek indiği o çelik direkten ben bir türlü süzülemiyordum. Haliyle Lalisa başından beri direk dansının bana göre olmadığını düşünüyordu. Zaten.. bana biraz sinir oluyor gibiydi.

Buraya geldiğim ilk günden beri biraz sertti. Diğer üyelerine karşı dünya tatlısı, çalışanlara karşı sıcakkanlıydı. Beni onlardan ayıran neydi peki? Tüm bunları düşünürken kendimi dansa kaptırmıştım. O sırada Lalisa hafifçe öksürdü. Şaşırmış yüz ifadesi bedenimdeydi.

"İyiydin, baya." Beni övmek istemiyormuşçasına gibi bir tavrı vardı. Olsun, sonuçta övmüştü değil mi? Övmek zorunda hissetmişti. Demek ki üzerine düşmeyince ben de tıpkı onun gibi süzülebiliyordum. Lalisa beni seyrederken derin bir iç çekti. En son direkten indim ve suyumu yudumladım. Bu sırada aynaya döndüm. Arkamda direğe çıkan Lalisa'yı izledim.

Üzerindeki bacakları tamamen açık o kıyafet ile büyüleyici görünüyordu. Upuzun bacakları vardı. Mankenden halliceydi. Benim ise hafif dolgun bacaklarım vardı, ondan kısaydım. Kalbimin hızlandığını hissettiğimde bakışlarımı kaçırmaya çalıştım ama karşımda o varken bakmamak ayıp gibiydi sanki. Bu birçok insanın hayaliydi.

Altımda bir sızı hissettiğimde küfürü bastım. Bu şirkete eşcinselliğimi ölümüne saklamak için girmiştim. Ama şimdi adeta bir kızın dans etmesine yükselen bir sapıktım! İçerideki küçük soyunma odasına ilerledim. O devam ederken işimi halledebilirdim. Kapıyı yavaşça kapatıp küçük tahtaya oturdum ve elimi yavaşça kilodumdan içeriye soktum. Gerçek anlamda ıslanmıştım.

Hafifçe kendimi okşamaya başladım ve gözlerimi kapattım. Karşımda Lalisa'yı hayal etmek bunu kolaylaştırıyordu. Ağzımdan kaçan küçük inlemenin ardından diğer elimle ağzımı kapattım. Parmaklarımı hızlandırırken yavaşça göğsümü açtım. Ağzımı tuttuğum parmaklarımı çekip göğsümde oynarken bir yandan kendime dokunmaya devam ettim.

Öylece kıvranırken içeriye Lalisa girince kalakalmıştım. Şaşırarak bana bakıyordu. "İyi misin diye merak ettim." Yutkunarak konuştu. Göğsümü kapatmaya çalışırken sessizce onayladım. O sırada yanıma gelip bir anda göğsümü yalamaya başladı. Gözlerimi kocaman açmış ona bakıyorum. Şimdi halüsinasyon mu görüyordum?

"Beni mi düşündün yoksa?" Hiç utanmıyor muydu bu kız? Onaylamayan mırıltılar çıkartıyordum. "Demek düşünmedin." Çekilip ayağa kalktı. Üstündekileri çıkarttı. Bacaklarını açtı ve önüme oturdu. Kendini ellerken bir yandan inleyerek bana bakmaya başladı.

Hayır.. bunu bana neden yapıyordu? İtiraf etmek istemiyordum. Parmaklarım yeniden hareketlenmişti. Kafayı yemek üzereydim. Kendini delicesine okşuyor ve bana bakarak inliyordu. "Lalisa.." inlemeyle karışık sesime tek kaşını kaldırdı. "Lütfen gel."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

gxg group smutshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin