~YILDIM~

23 4 3
                                    

1.bölüm

Ben Ada, 17 yaşındayım. Bu hayattan tamamıyla yıldım. Dünyanın en mutsuz insanlarından biri olabilirim. Biraz kendimden bahsedeyim. İsmim Ada Yıldız annem Zehra Yıldız ve abim Berk Yıldız. Babam Ben daha doğmadan annemle boşanmışlar. Onu hiç görmedim. Görmekte istemem. Okuldan beni seven hiç kimsenin olduğunu sanmıyorum. Okulda bana en çok zorbalık yapan da Kaan. Ona ne yaptım bilmiyorum ama benden nefret ediyor. Abimden farkı yok. Bu hayattan kurtulmak istiyorum ama  kaybedecek sadece annem  var. Şimdi ise hikayemi anlatmak istiyorum.
  Sabah annemin sesiyle kalktım
"Kızım kalk artık okula geç kalcaksın" kalkmak istemiyordum çünkü hep aynı şeyler olacaktı. Okula git, zorbalığa uğra, babasız diye dalga geçmeler falan. Ama kalkmak zorundaydım. Kalktım, elimi yüzümü yıkamaya lavaboya gittiğimde içeride abimin olduğunu fark ettim. Ve mecbur alt kattaki lavaboya gitceğimi anladım. Gittim elimi yüzümü yıkadım. Anneme "günaydın" diyip öptüm. Anneme kahvaltıyı hazırlamasında yardım ettim. Ve sofraya oturdum.  Abim geldi ben yokmuşum gibi "günaydın dünya güzeli annem" dedi ve masaya oturdu. Ben o sırada onları izliyordum annem bana baktı ben kafamı çevirdim. Kahvaltıyı yaptık.
Annem beni okula bıraktı ve herşey daha yeni başlıyordu. Okula girdiğim anda herkes bana bakıyordu konuşuyorlardı ben takmadım kafama. Sınıfa girdiğimde ikinci zorbam Hazal Kaan'nın sevgilisi.  Hazal beni gördügü an "vay vay vay kimleri görüyorum"dedi. ben sinirli bir yüzle ona baktım. "Yine ne var" dedim. Sınıftakiler "Ada hemen konferans salonuna inmen gerek" dedi. Ben şaşkın bir şekilde Yasmin'e baktım. Bana panik içinde bakıyordu. Bende "ne oldu" dedim. Şaşkın gözlerle. "İnersen görürsün" dedi panikle. Ben hemen merdivenlere koştum. Ne kadar hızlı gidiyorsam Yasmin arkamdan koşuşturuyordu. Konferans salonuna indiğimde birsürü insan bir arada bişeye bakıyorlardı. Ben oraya gittiğimde herkes bana bakmaya başladı. Ben ise şok kocaman perdeye yansıyan görüntüye bakıyordum. Kaan yanıma geldi "nasıl bebeğim beğendin mi" dedi. Ben ona sinirli ve şok içinde Kaan'a baktım. Tokat attım.

Not:ilk defa kitap yazıyorum daha önce tecrübem olmadı yazım yanlışı olabilir.

GÖKYÜZÜ TEK UMUDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin