Μπαμ

11 1 0
                                    

Το βράδυ εκείνο τους βρίσκει αγκαλιά στο διπλό της κρεβάτι. Παρακολουθούν στις ειδήσεις γι αυτή την ανισόρροπη δεκαεπτάχρονη που πέταξε στα σκουπίδια το νεογέννητο βρέφος της.

Στην κουζίνα σιγοψήνονται τα μπισκότα σοκολάτας και αιθέρια έλαια από το τραπεζάκι από το χολ τρυπούν τα ρουθούνια τους και τον εγκέφαλό τους. Τα κεράκια στο μπάνιο τους περιμένουν για το καθημερινό πλατς πλουτς στην μεγάλη της μπανιέρα. Τον λατρεύει παρόλο που είναι λίγο παράξενος.

Στην τσάντα του, ένα μικρό κουτάκι δυσφορεί. Περιμένει να το ανοίξει για να απελευθερώσει το ιδιαίτερης ομορφιάς μονόπετρο που ο Χάρι αγόρασε μια ώρα νωρίτερα από το χρυσοχοείο της Πέμπτης Λεωφόρου. Πέντε μηνών οικονομίες αξίζουνε γι αυτή την πέντε μηνών σχέση.

Αυτή τον χαϊδεύει και τον κοιτάζει στα μάτια, γιατί είναι το μωρό της, δεν θα πετάξει ποτέ ένα τέτοιο μωρό στα σκουπίδια.

Αυτός έχει ένα παγωμένο βλέμμα, το ίδιο από την ημέρα που τον γνώρισε. Αλλά είναι δίπλα της και κάθε μέρα τον νιώθει και πιο κοντά της. Φαντάζεται άραγε ότι υπάρχει ένα μικρό κουτάκι με μονόπετρο δίπλα της μέσα στον χαρτοφύλακά του;

Θα προχωρήσει άραγε ο Χάρι στην πρόταση γάμου ή θα περιμένει λίγο ακόμη για να επεξεργαστεί αυτό το ακατέργαστο συναίσθημα που νιώθει από το πρωί γι αυτόν τον περίεργο Ισλανδό;

Ο Χάρι σηκώνεται ξαφνικά, ανοίγει τον χαρτοφύλακα, βάζει μέσα το χέρι του και πιάνει κάτι.

Μπαμ.... Ησυχία.... Τα κόκκινα μυαλά της Τζούλια προσθέτουν πινελιές στην ακριβή της γεωμετρική ταπετσαρία.

Πέντε λεπτά πριν αφήσει πίσω του το πεντάμηνο διάλειμμα στην ήσυχη ζωή του, ο Χάρι πετάει στα σκουπίδια τα φάρμακά του, κλείνει την ηλεκτρική κουζίνα και βάζει μέσα στον χαρτοφύλακά του ένα μπισκότο σοκολάτας. Θα το δοκιμάσει αφού κρυώσει. Καυτό, θα του κάνει φουσκάλες στη γλώσσα. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ΜπαμWhere stories live. Discover now