Part 34 Day off

4 0 0
                                    

I open door l walk towards my bed I sit down on my bed I grab my door of cabinet I open it I pick up my laptop i open it l look up YouTube video I watch Roblox video about first time playing Roblox I as watch it soon the videos was over I play some Roblox games in meantime I play adopt me and then bloxburg I was done playing some Roblox games I get up I walk to my bathroom I open door 15 hours late I open door again I walk to my closet I get out shirt and pants l put my shirt on first and then my pants on I walk back to my bed sit down l look out of my window I see nothing but darkness I guess it's bedtime I pick up my laptop but it back in my cabinet I closed it I get up l walk towards my door I turn of my light switch I walk back to my bed I lay down slowly eyes closed as slowly drift of my sleep noting but darkness no dream just nothing but darkness l open my eyes rub my eyes I grab my glasses case I open it I put my glasses on my face I get up I walk towards my door I open my door I walk to kitchen l walk to my fridge I get out a Kit Kat my favorite is vanilla I open it I eat the first one then the last one l walk back towards my room I open door I closed it I walk towards my bed I sit down I get out my laptop l look up video on YouTube to watch.

Spring blossomWhere stories live. Discover now