-Yeni asistan-
Sabahın sekizinde işe gitmek için yola çıkmıştım.
Bu gün ameliyatları nasıl yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu. Neyse ki yeni asistan bu gün geleceği için işlerim az da olsa hafifleyecek.
Gece bir veya iki saat uyuyabilmiştim sadece. Sokakta işler uzun sürmüştü bu sefer ama pislik bir güzel çekmişti cezasını.
Zevk alıyorlardı birisine zarar vermekten. İşte bu yüzden ya insanlara olan nefretim. Sokakta gördükleri birisine sırf zevk için her şeyi yapıyorlardı.
Her gün duyuyoruz haberlerde. Bu şekilde öldürülen onca kadın ve cezasını çekmeden serbest bırakılan onca adam. Zarar gören sadece kadınlar değil de işte diğerlerini haberlerde duyurmuyorlar.
Hukuk, adalet boşa. Para ver istediğini yaparlar. Güya adalet var herkes cezasını çeker, o helde neden ben hiç görmedim.
Suçlular değil masumlar cezalandırılıyor. Adam karısını mı öldürmüş kimin umurunda. Sonuçta kadın birşey yapmıştır değil mi?
Sırf bu düşünce zaten...
Böyle bir sürü şey. İnsanlara yapıyorlar bir de yetmezmiş gibi hayvanlara da bulaşıyorlar. Küçücük şey kendi halinde yaşıyor, sonra geliyor bir piç yapmadığını bırakmıyor.
İşte bu yüzden bu yolu seçtim bende. Çoğunuz yanlış olduğunu, bunun bir hastalık olduğunu düşünebilirsiniz ama değil bence, bu benim adaletim.
O kadar hasta tedavi ettim kocasından şiddet gören, sevgilisi için yanlış yollara düşen kişiler ve hepsi de susuyor.
İyi insanlar da var hastalarımdan. Kaç kişiyi kurtaramadım. Bulunamayan organ, geç kalınmışlıklar yada önceki doktorlarının verdiği yanlış ilaç kullanımı veya tedavi, bir sürü şey.
Ama keşke masada kalsa dediğim tedavi etmek istemediğim onca kişide kurtuldu. Doktoruz işte geleni iyileştirmek zorundayız.
Biliyordum içimde bir sadistlik veya insan öldürme isteği olduğunu. Bende bunu o pis insanlar üzerinde kullanmaya karar verdim.
Geceleri ıssız sokaklarda dolaşır gördüğüm olayda o kişiyi yakalar istediğim şekilde işkence eder sonra da öldürürdüm.
Eğer organ bekleyen bir hasta mı var. İşte o zaman eğer kan grubu uyuyorsa gereken organı alır hastaya nakil yapardım. Hastane pek bu işlere ilgili olmadığından sorun da çıkmıyordu.
Zaten belliydi, öğrenmiştim artık kimin ne bok kolduğunu, nerede böyle olayların fazla olduğunu.
Şimdi diyeceksiniz neden öldürüyorsun polisi ara. Onlar gelene kadar zaten adam kaçar gider. O kadar sorgu falan sonra serbest adam. Gerek yok.
Ha birde yakalaya bildikleri de yok. O kadar zamandır bu işin içindeyim o kadar not bırakıyorum cesetleri yok etmiyorum. Gene bulamıyorlar beni.
Her yerde Gece Katili diye bahsediyorlar benden.
Ceset sürekli geceleri ortaya çıkıyormuş gündüz ortaya çıkmıyormuş falan filan.
Görüntülerim bile var ellerinde o kadar beni gören kişi. O olayların kurbanları görmüştü beni.
Şöyle komik bir durum da var.
Benden bahsedilen bir taraf da. -Tabi ben olduğunu ve Gece Katili ile aynı kişi olduğunu bilmiyorlar- gizemli adam diyorlar kahraman herkesin gözünde.Ama bilmiyorlar işte. Korktukları ve güvendikleri kişinin aynı kişi olduğunu.
İşler basitti aslında. İlk başta gizemli adam dedikleri kişi oluyor bu. Gidip olayın kurbanını kurtarıyor ve onu güvenli bir yere götürüyordum. Sonrada olay yerine geri dönüp o adamı ya orada öldürüyor yada kendi yerime götürerek orada tutuyordum. Tabi bu öldürme işi falan kimsenin göremeyeceği yerlerde oluyordu yoksa kahraman olarak görmezlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Night Killer
FanfictionTüm ülkede aranan katil kurbanlarını ustaca öldürmesi ile bilinirdi ve kimse kimi neden öldürdüğünü çözemiyordu. Tâki asistan doktor hocasında bir gariplik sezene kadar.