Mire felkeltem Lo'ak már eltűnt, Neteyam pedig elment Kirivel és Tukkal sétálni, úgyhogy én is felkerekedtem.
Hívtam egy Ilut és kiúsztam a zátonyon túlra. Igaz nekem nem szabadna odamenni, de ezt most nem volt kedvem betartani.
A tenger itt is gyönyörű volt. Én viszont még mindig nem éreztem úgy hogy ide tartozom.
Az Ilutól megtudtam hogy itt él a száműzött Tulkun testvér pár, akikről azt mondják hogy navikat öltek és még a saját fajtájukból is megöltek párat. Nhiluának és Payakannak hívják őket. Amit viszont nem értettem, hogy miért tennék ezeket meg ha nincs rá semmi indítékuk? Övék a tenger, a navik pedig mindig kedvesek velük.Ezen gondolkoztam, amikor felbukkant egy nőstény Tulkun. Az állatok mind menekültek előle. Én még csak meg babonázva néztem. Mikor ránéztem tudtam hogy ő Nhiluna, de nem zavart. Tudtam hogy csak félre értik.
Még is hallottam a hangját, amit szokás szerint értettem is.
-Miért nem menekülsz el, mint az állatok?
-Miért meneküljek el? Nem vagy te másokra veszélyes. Látom rajtad. Seyka vagyok. A te nevedet pedig tudom.
-Már meg sem lepődöm. De nem kéne felmenned levegőért?
Ez után még rengeteget beszéltünk. Szinte minden nap kementem hozzá.
◇⊙○¤○⊙◇⊙○¤○⊙◇⊙○¤○⊙◇⊙○¤○⊙◇⊙○¤○⊙◇⊙○¤○⊙◇⊙○¤○⊙◇
Bocsánatot kérek mindenkitől, hogy most hagyom abba a könyvet. De rájöttem hogy túl nagy fába vágtam a fejszém, és egyszerűen nincs elég energiám és ihletem.
Úgyhogy üzenem mindenkinek aki eljutott idáig, hogy ha már nekem nem ment fejezzétek be magatok Seyka kalandjait.
Még egyszer sajnálom.
DU LIEST GERADE
Pandora (avatar ff.)
FanfictionSeyka Sully egy teljesen átlagos Omaticaya lány. Vagy mégsem? Van egy különleges képessége... Ez a második könyvem és szorry ha ritkán vannak részek mert a kettőt egyszerre írom.