CAPITOLUL 1

223 17 10
                                    

Bellatrix Kannedy

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Bellatrix Kannedy

All of your friends have been here for too long
They must be waiting for you to move on (woo)
Girl, I'm not with it, I'm way too far gone
I'm not ready, eyes heavy now
Heart on your sleeve like you've never been loved
Running in circles, now look what you've done*

(Chase Atlantic)

Trei ani și zece luni mai târziu

În apărarea mea de geniu iscusit,pe bărbat nu părea să-l deranjeze prea mult,chiar deloc,sărutul.Era calm și nu părea nicidecum afectat de circumstanțe.

Primul minut în care ne-am bușit buzele brutal,a fost unu de acomodare.Mult prea stânjenitor.Treptat ne-am obișnuit cu consistența buzelor noastre lipide ca un scai.Omul acesta era atât de înalt,încât atunci când m-am aruncat spre el să-l sărut a trebuit să mă ridic pe vâfuri,plus,să mă țin de el.Aproape mă urcasem cu totul pe bărbat,căci la un momendat,nu mai simțeam podeau sub picioare.Chiar trebuia să fie atât de înalt?Mii de întrebari în dau năvală în cap,dar eu trebuie să mă concentreze doar pe una singură dintre toate, cum se va termina acest sărut platonic.Sărutul,de la o distanță majoră,cu siguranță,a părut ca și cum doi oameni s-au ciocnit cap în cap.Mânile mele se plimbau agale pe brațele barbatului,făcându-mă să-mi dau seama că avea o musculatură lucrată la sală.Avea mușchi,ceea ce însemna că probabil este un tip sexy.

Prietena mea Astrid,noua profesoară de la departamentul unu,străbătea holurile întunecate ale Universității Stanford Law,ceea ce era de rău.Foarte rău.I-am spus că în acestă seară voi merge la o întâlnire romantică cu noul meu iubit.Că o să ne petrecem toată noapte printre așternuturi,și să nu cumva să mă astepte.Am mințit-o.Eu aveam cu totul și cu totul alte treburi în seara asta.Aveam de gând să-mi petrec tot apusul și răsăritul rezolvând cazul din Sittle.Voiam să impresionez avocații și judecatorii cu informații coerente găsite.Când am văzut-o pe holurile Universității,am intrat în panică.Și ce am făcut?Am sărutat prima persoană pe care am văzut-o pe hol.Nu am putut să-i observ chipul,fiidcă era întuneric,tocmai a bătut ceasul de doisprezece.Era miezul nopții.Nimeni nu trebuia să fie în acest moment la Stanford,din calculele mele.Dar ce să crezi,la ce noroc am eu,mă mir că nu e vrun criminal pe aici.

Totul în momentul de față mergea cu încetinitorul.Sărutul devenind mai atroce,ca și cum,tipul voia să-mi acapareze toată ființa.Respira sacadat,dar nici o clipă nu s-a oprit să i-a o gură de aer.Mânile sale,acum,erau poziționate pe talia mea desenând cerculețe pe bluza cu imprimeu colorat.Sărutul se adâncise atât de mult încât,nu-mi venea să-mi cred ochilor cât mai rezist.Mânile mele au urcat treptat pe maxilarul său dur iar apoi spre părul moale,catifelat.Poziția în care stăteam acum mă făcea să arăt mai puțin ca o maimuță cățărată pe un copac plin cu banane coapte.Mâinile sale îmi încălzeu trupul sub lumina lunii care se năștea acum pe cerul înstelat,făcândul-mă să mă simt goală față de el.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 02, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

VICTIMĂ LA IUBIREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum