Chapter 5 (+18)SMUT

594 24 46
                                    

UYARI
CINSELLIK ICERIR RAHATSIZ OLAN OKUMASIN.









Back to last night
Ardadan:

Yaklaştım ve onu  soymaya başladım.

Sadece iç çamaşırlarıyla kaldı.

"Gerçekten nefes kesici"

Belinden  sıkıca çektim ve dudaklarına  yapıştım.

Aşırı sert ve şehvetle öpüyordum öpüşlerime karşılık vermeye başladı, üst dudağını sertce Isırdığımda tiz bir inleme çıkardı.

Nefes nefese ayrıldık ve boynuna doğru indim. Sert ve hızlıydım. Zevkle kıvranıyordu ve inliyordu. Südyenini çıkardım ve kucağıma aldım. Yatağa yatırıp göğüslerini emmeğe başaladım.

"ahh imhhh aahh" sürekli inliyordu ve kıvranıyordu. Daha önce bu kadar zevk aldığımı hissetmemiştim.

Uçlarını ısırdım ve aşağıya inmeye başladım. Kasıklarına geldiğimde durdum nefes aldım ve kilodunu parçalar gibi çıkardım.

Kadınlığına baktım ve "İnanılmazsın bu kadarını tahmin etmiyordum" dedim.

kafamı kadınlığına gömdüm ve sertçe dilimi daldırdım. Yüksek bir inleme çıkardığında zevkten dört köşe olmuştu. Kafamı kadınlığına bastırdım. İnlemelerim durmuyordu.

"Ah ahhh ahhh"

Sertçe emiyor ve ara ara Isırıyordum.Kafamı kaldırdım ve onu izledim sonra bir anda üç parmağımı birden içine soktum.

"Ahhhhh" Yüksek sesle inlediğinde gelgitlerim hızlandı.

Biraz daha devam ettim ve erkekliğimi kadınlığının üstüne koyup sürttüm.

Tiz bir şekilde inlediğinde erkekliğimi beklemediği bir anda içine soktum.Öyle hızlı sokmuştum ki nefes alamadı. Erkekliğim tam olarak içine girememişti bile. Fazlasıyla büyük ve uzundu. Tamamını sokmak için zorluyordum.

Parmaklarımla kadınlığını oluşturdum ve sertçe içine tamamen girdim. Kadınlığında boş bir yer kalmamıştı tamamen doluydu ve bu haz tanımsızdı.

"AH AHHH AHHHH" İnlemeleri durmuyordu.

Dudakları dudaklarımı buldu ve ellerini kafasının üstünde birleştirdim. Gelgitlerim durmuyordu hızlıca sokup çıkartıyordum ve herseferinde daha çok inliyordu. Durdu ve içimde sağsol yaptı yavaşça çıkardım. Dizlerimi yatağa koydum ve dikleştim isteğimi anlayıp kalktı eğildi ve erkekliğimi eline aldı.

Yavaşça ovmaya başladı.Gerçektende kocamandı. Hızlıca ovamaya başladı ovarken yavaşça ucunu yalayıp emiyordu. Saçlarını elime doladim. İstediğimi
yaparak elini çekti ve tamamen ağzına almaya çalıştı.Boğazını kaplamıştı ama tamamen alamamıştı bile.

Hızlıca saçlarından tutarak gelgit yapıyodum. Boğazının derinlikkerine kadar soktum kafasını sağsol haraket ettirdim ve haykırarak boşaldı.

"OHHHH IMHHH" "Bu inanılmaz. Tekrardan okşayarak yaladı ve emdi. Bir süre daha devam etti ve sonra  kaldırdım. Bir süre dudaklarını hoyratça öptüm, emdim,yaladım ve ısırdım. Onu ters çevirdim kalça deliğine erkekliğimi yasladım ve biraz bekledim. Hiç ummadığı bir anda sertçe içine girdim. Tamamını içine aldığında bu fazlasıyla acı vericiydi büyüktü ve bir anda olmuştu. Acıyla çığlık attı. Çığlıkları kesilmiyordu çığlık attıkça zevkle hızlanıyordum. Alışmaya başlayınca çığlıkların yerini zevk dolu inlemeler aldı.

let's go back to the present

Ardadan:

Olayın aslı böyle olmuştu.Bunlar yaşanırken bende alkolun etkisi altındaydım.Ama uyandığımda her şeyi hatırlıyordum.Pişmanım.Ama Claraya söyleyemedim çünkü yüzüme bir daha bakmazdı.Onu kaybedemem

_________
Hikayeyi burda bitiriyorum yani final değil ama artık yazmayacağım.canım istemiyor

Lacivert'in Sarısı kanarya/Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin