Bu sabah okula gitmek için çıkmıştım. Otobüse binmek için durağa gittim.Duraktaki sıra tıklım tıklım doluydu. Biraz sonra otobüs geldi.Tam binerken gerizekalının birisiyle kafalarımız çarpıştı ve sonra biran durduk. Birbirimize baktık. Çocuk benden etkilenmişti.Onu birden azarlamaya başladım. " Önüne baksana be salak " dedim . O da bana " aa bana diyene bak bana laf eriştireceğine sen kendi önüne baksan iyi olur . " dedi. Birlikte otobüse bindik . Ama otobüste sadece tek bir yer vardı . Koşarak oturdum o da koştu ama yetişemedi. "Gıcık " dedi ve öne doğru giderek ayakta bekledi.
Sonunda gelmiştik. Okuluma girdiğimde telefonumun olmadığını farkettim. Heryeri aradım ama yoktu.Sanırım otobüste düşmüştü. Eyvah ders zili çalmıştı.
Daha fazla oyalanmadan sınıfıma girdim.
Dersin ortasındaydık. Kapı çaldı.İçeriye otobüste çarpıştığımız çocuk girdi . Şok oldum ve öğretmenimize " hocam kusura bakmayın şu kıza birşey vermem gerekiyorda " dedi ,beni parmağıyla gösteriyordu .
Sınıfa girdi ve elinde telefonum vardı. Telefonumu bana verdi ve " bence bir daha insanlarla tartışmak yerine eşyalarına sahip çık " dedi. Sonrada "iyi dersler hocam " diyerek sınıftan ayrıldı.Sanırım beni güçlü bir AŞK ÇARPMIŞTI..
*************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRAZ MEVSİMi
RandomArkadaşlar hikayem 10 bölümden oluşuyor.İnşallah beğenirsiniz. İYİ OKUMALAR