yeter artik ?

299 21 6
                                    

Yine sıkıcı bir okul gününe uyanmıştım ama alarm ile değil kavga sesleri ile ...  Salona geçtiğimde yine annem ile babam kavga ediyorlardı ve artık dayanacak gücüm kalmamıştı.
Hemen mutfağa geçip bir şeyler atıştırmaya başladım ve hızlıca atıştırıp odama çıktım.
Tam üstümü değiştirirken aniden babam odaya girdi ve anlamsızca bağırdı
Babam: YETER ARTIK EVDEKI TEK VASFIN MASRAF SIKTIR GIT IS BUL KENDINE SENI CEKMEK ZORUNDA DEGILIM
Her gün duyduğum şeylerdi ama artık sabrım kalmamıştı ve patladim.
Y/n : DAHA 16 YASINDAYIM 16 MADEM BAKAMICAKTIN NIYE ANNEMI HAMİLE BIRAKTIN CIK GIT ODAMDAN.
Dedim ve hızlıca odamdan dışarı atıp kapiyi kitledim.
Ağlayarak teyzemi aradım ( teyzemin adı: denef)

Y/n: teyze ...

D: BALIM ! noldu güzel kızım neden ağlıyorsun iyi misin ?

Y/n: bildiğin şeyler....

D: güzelim yeter artık daha çok gençsin bu olaylara elim kolum bağlı duramam bugün sana bir uçak bileti ağlıyorum. Pasaportun vardı demi ?

Y/n: evet teyzecim var ama neden ?

D: bu gece Almanya' ya yanıma geliyorsun gerekli işlemleri halledicem kafana takma sadece bavulu hazırla ve geceyi belle güzelim her şeyi yazicam sana.

Y/n: tamam teyzecim.

Şuan o kadar mutluydum ki daha demin ki halimden eser yoktu.

(Arkadaşlar selaaaaammmm ilk defa yazıyorum lütfen destek olun seviyorum sıziii)

Bill Kaulitz ve y\nHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin