1. část

258 15 1
                                    

**Saša**
Ježiši jsem tak nadšená, že jsme vybraly zrovna ice-camp! Strašně se těším na snowboard:3. Bože já uvidim Vadima, Hoggyho a hlavně Martina:3 To je takova ta platonická láska však víte. Miluju ty jeho vtípky, ksychty prostě všechno. Mam chuť si ho hned pustit "Čau všichniiiiii" je sladkej:3. Bylo by fajn kdyby jsme se tam víc seznámily. Škoda že se to asi nestane:D:(

**Gabča**
Boha proč zrovna ice-camp...se tam někde ještě zmrzačím a budu svým idolům jenn k smíchu...na snowboardu jsem přes rok nestála tak by bylo fajn se někde rozjezdit. Zajímalo by mě na čem jezdí Hoggy/Petr:3 Chtělo by to ty kluky nějak oslnit, ale jak...na něco přijdu a pak se se Sašou domluvíme.

**Další den/škola**
**Martin**
Nekonečný fakt..už aby byla zima a ja si trochu na tom táboře odpočinul. Bude nehorázná pr*el! :D chce to zavolat Peterovi/Expl0itedovi aby něco nakoupil.

**Peter Altof/Expl0ited**
Crrr crrr crrr

Peter : "Ano Martin?"

Martin : "Ahoj kamo nenakoupíme něco na ten tábor? Celkem se to blíží"

Peter : "Nojo, už len dva týdžně!"

Martin : "No právě.."

Peter : "Okey hele teď nemožem mluvit něco mám. Nakup co uznáš za vhodné o peniaze se potom podělíme."

Martin : "Ok čuuus"

Peter : "ahoj"

**Peter/Expl0ited**
Už ma to nebaví...chce to změnu. Chcelby som dievča...nechci znít ako neaký romantik, ale je to tak..nebaví ma být sám..ale take nechci len sex...chcelk by som ju naozaj milovat..treba potkam nieco extra na tom ice-campe, ale tam budu zase len 13-ti ročné fanynky...no uvidíme..

**Saša**
Už jen dva dnyyy!!! Bože to bude legendární! Už mám i zbaleno jak lyže a snowboard tak i obklečení a jídlo. Bude to jeden velkej mejdan a doufám, že udělám na Martina dojem.

**Den před odjezdem**
*Gabča**
Snad mám všechno...snowboard, lyže, jídlo, teplé prádlo, něco hezkého kyby byla diskotéka a pití. Doklady mám taky. Snad nic víc nepotřebuju. Ještě bych mohjla pro jistotu napsat Saše jestli mě tedy rano vyzvednou.

Gabča : "Ahoj zlatí počítáš teda zítra se mnou"

Saša : "Ne nechám tě tu ty trubko:DD"

Gabča : "No u tebe nikdy nevim :D"

Saša : "To je fakt :D:)"

Gabča : " :) "

Ok tak si asi půjdu lehnout..přece jen ráno vstáváme brzo-_-...ale stejně se těším!

**Martin**
Tak jo hlavně když mám občanku, lyže a chlast zbytek bych nějak překousl. Bože já jsem ožrala:D no co...snad bude dost sněhu, aby se dobře jezdilo.

**Matúš**
Boha ja sa tak kurevsky těším! Snad tam potkám neaků sexy babu. Bolo by to super. Peter tam stopro někohjo klofne..je velmi znamy..celkom mu zavidim..aspon ale poznam že ma naozaj lůbi a neni to len kvůli youtube money:DD. Které Peter stejně nemá. Seru na to nebudu si tím teraz zatěžovat hlavu..jdu spát.

Snad s vám prvá část nového příběhu líbila :)
Vaše KATE:-*

Tábor který mi změní životKde žijí příběhy. Začni objevovat