Частина 1

65 6 3
                                    

Життя Фелікса вдалося з самого початку, окрім того, що народився він омегою. Хлопець із дитинства міг собі ні в чому не відмовляти, все завжди було найкращим і найдорожчим. Батьки ніяк нарадітися ним не могли, а старший брат Хьонджін завжди захищав і оберігав від усіх негараздів, як справжнісінький альфа. Феліксу навіть думка про те, що він живе в золотій клітці, не приходила, батьки ні в чому його не обмежували. Хотів займатися співом та танцями? Будь ласка. Малювати? Ось найкраща художня школа у місті. На дрібні промахи і проколи навіть уваги не звертали, як коли хлопець втікав із занять або ж зовсім прогулював школу через те, що йому було просто нудно. І, здавалося б, він дитина багатих батьків, а все, що, такі як він, роблять через нудьгу, це прогулюють своє здоров'я на вечірках і наркотиках, але ні. Фелікс не був таким, він категорично ставився до цього і ретельно стежив за своїм здоров'ям.

Крім своїх власних принципів, мати постійно твердила йому бути обережним, адже він лише тендітна омега, і, хоч Фелікс кривив душею, але все ж кивав, адже мама говорила це через любов до нього, і просто хвилювалася.

Найбільше на світі, Фелікс любив проводити час із батьком, обговорюючи справи сімейного бізнесу, або ж просто говорячи з ним на різні теми. Омега був дуже вдячний батькові, адже той не дивиться на його стать, а говорить так, як говорив би з альфою.

Іноді Фелікс сварився з Хьонджіном, але це були звичайні братерські тертки, крім того старший брат не міг довго перебувати в сварці з молодшим і постійно ходив миритися першим. І Фелікс прощав його, бо любив.

Він любив свою ідеальну сім'ю, і пишався тим, що в них такі добрі, довірчі стосунки всім на заздрість. І цей ідеал продовжувався аж до повноліття Фелікса, доки до них у домівку не зачастив незнайомий дорослий альфа, як хлопець зрозумів, діловий партнер батька.

Спочатку Фелікс намагався не звертати на нього уваги, але з кожним разом альфа проявляв до молодого омеги інтерес, і це лякало хлопця, але він мовчав, спираючи на те, що просто накручує себе. Але поповзіння чоловіка все посилювалися, і його наміри стали зрозумілі Феліксу, тому хлопець не на жарт злякався, і став уникати альфу. Доходило навіть до того, що він втікав з дому, варто було тільки чоловікові з'явитися на порозі. На жаль, в один з таких випадків, Хьонджін упіймав Фелікса рівно в той момент, як омега вискочив через вікно своєї кімнати назовні.

СвітанокWhere stories live. Discover now