H E T P E R S O N A G E

1 0 1
                                    

Altijd is mijn dag hetzelfde verhaal. Ik ben 21 en heb net mijn studie afgerond. Afgelopen maand heb de opleiding pedagogisch medewerker gedaan omdat ik graag met kinderen werk. Dus ik  ga in het ziekenhuis werken. Ik wil graag kinderen een luisterend oor bieden & met kinderen werken dus dit was eigenlijk de beste uitkomst. Eigenlijk ben ik heel erg sociaal maar tegelijkertijd heel erg introvert zeg maar. Ik kan echt super druk zijn en daarna gewoon rustig op de bank zitten te lezen met een kop thee en een dekentje. Echt raar eigenlijk. Ik heb een beste vriendin Lynn. Ze is echt heel lief! Voor de rest heb ik ook nog meer vriendinnen en vrienden. Niet iedereen heeft een vriend of vriendin. En ohja en een jongen in onze vriendengroep maar die doet er echt alles aan om een beetje aandacht van me te krijgen maar hij is echt heel lelijk. Echt gewoon niet verzorgd en ja ik ga het zeggen, hij is gewoon apart. En hij heet Frank. Ja ik zou mijn kind nooit Frank noemen maar dat is mijn mening natuurlijk. Laten we is verder in mijn leven kijken, want ik heb gelukkig nog een vader en moeder die nog bij elkaar zijn en super gelukkig! Ik heb nog een oudere zus en een oudere broer en ben dus (helaas) de jongste. Ik kan super goed met ze opschieten. Mijn broer heet Bram en mijn zus Fiene. Mijn ouders wonen in Den Haag in een super mooi huis met een moderne inrichting. Ik woon zelf wat dichter in de stad in een appartement, omdat voor mij dat wat handiger is.  Laatst heb ik gesolliciteerd voor een baan in het ziekenhuis. Ik hoop echt dat ik aangenomen word, maar we zullen zien. Ik woon samen met mijn beste vriendin een een huis, en dat is super gezellig! Ik heb trouwens wel vriendjes gehad hoor maar dat bleef niet echt langer dan 6 maanden. Mijn broer vond ze ook niet helemaal goed voor me, en uiteindelijk was dat ook zo. Maar goed, ik ben blij dat ze allemaal verleden tijd zijn. Ja daar ben ik dus een beetje klaar mee. Eigenlijk ben ik ook hopeloos romantisch maar zo een jongen heb ik nog niet gevonden. Ik denk ook niet dat hij bestaat, mijn droomjongen. Ik wil een jongen die mooie ogen heeft, romantisch is, loyaal is en van kinderen houdt. Ik wil zelf heel graag kinderen. 


Nou genoeg over mij, welkom in mijn leven! 

BeachboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu