A trecut mult timp.Este 31 august.Ultima zi din vară.Prietenii au avut o aventură pe cinste,dar și cu câteva probleme.A fost o vară de neuitat cum s-ar spune.Cu noi prietenii,noi iubiri,noi trupe chiar.Fiecare și-a îndeplinit visul.
-Tom ești gata? Noi te așteptăm de o oră!
-Stai mai am puțin!
-Ce faci?
-Am grijă ca tot să fie la fel când ne întoarcem din minivacanța noastră!
-Oh Tom,totul o să fie la fel! Spune Bill.
-Da! Nimic nu o să se schimbe!
-Doar un mic detaliu!
Tom a adăugat în ramă o poză cu toți prietenii și a lăsat-o pe noptieră.
-Acum putem pleca!
-Să mergem!
Poate vă întrebați unde merg și ce s-a întâmplat cu Georg și Gustav.Păi să vă spun.Tom împreună cu fratele și iubita lui merg spre satul lor natal,unde a copilărit Bill și Tom.Au vrut să-și viziteze mama.Gustav a plecat și el la părinții lui pentru puțin timp,iar Georg cu iubita lui au plecat la părinții fetei.Fiecare își vizita familia.
-Vai,o să dureze mult?
-Da și nu!
-O să fie tare! Spune Maria.
-Da iubire! Răspunde Bill.
Între timp și Bill și-a găsit jumătatea.
-Tom oare ce o să zică mama voastră văzânduvă cu noi?
-Nimic! Poate chiar o să bucure!
-Bine,dar să stai aproape de mine,știi că îmi este rușine!
-Da normal,cum să nu stau eu lângă pufuletele meu!
Drumul a durat destul de mult! Au ajuns pe la ora 18:50.
-Deja am emoții!
-Shh,totul o să fie bine! Îți promit!
În fața porții stătea mama celor doi frați.
-Oh copii mei! Ați venit acasă!
-Da mamă!
Au mers și au strâns-o în brațe.
-Nu-mi vine să cred că încă stați împreună și nu v-ați despărțit!
-Mamă,eu și Tom am făcut o promisiune pe care n-o s-o încălcăm niciodată!
-Ce promisiune?
-Că vom fi mereu împreună și nu ne vom despărții niciodată!
-Vai băieții mei scumpi!
Se apropie și fetele.
-Bună ziua! Sunt foarte emoționată la asemenea momente.Sunteți o mamă bună! Spune Geo.
-Bună ziua! Mulțumesc! Dar voi cine sunteți?
-Mamă,ea este iubita mea Maria! Spune Bill și o ia pe fată strâns în brațe.
-Mă bucur să te cunosc Maria!
-Și eu pe dumneavoastră.Spune Maria timidă.
-Ea este Geo,iubita mea și unica de acum încolo.O sărută Tom pe Geo.
-Încântată! Mă bucur să văd că l-ai pus pe picioare pe Tom!
-Și eu sunt încântată să mă aflu aici cu dumneavoastră,Tom este un băiat care era deja pe picioare! Bine eu așa îl vedeam!
-Când a plecat de aici era trist! Bine avea și motivele lui.Nu a dus un trai bun aici.A avut o copilărie nasoală alături de fratele lui.Certuri în famile.Între mine și tatăl lui,abuzurile din partea tatălui.Sunt mai multe!
-Oh îmi pare atât de rău să aud asta! Spune fata cu lacrimi în ochi.
-Ești un înger de fată!
Se făcuse seara aproape.Fata și cu Tom au mers afară.Într-un loc din copilăria lui Tom.
-Vai ce frumos este aici!
-Da,este locul meu preferat!
-Tom îți mulțumesc că faci parte din viața mea!
-Și eu îți mulțumesc Geo și mi-aș dorii ca tu să fii mama copiilor mei!
Cei doi s-au luat de mână la apusul soarelui jurânduși iubire eternă.
Sfârșit❤
CITEȘTI
O Vară Începe Cu Un Nou Capitol
Ficção Adolescente,,Doi frați se gândesc să se mute din satul lor natal,lăsând totul în urmă pentru un nou capitol. Dar oare acest capitol va fi bun?"