ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩΩ.
Αυτήν. Την στιγμή. Βρίσκομαι. Στο αεροπλάνο. Με κατεύθυνση. Την Ισπανία.
Είμαι τόσο χαρούμενη που ώρες ώρες ξεχνάω την φίλη μου η οποία προσπαθεί μάταια να μου πει τον πόνο της. Μην με αποκαλείτε κακιά φίλη, αυτή ξέχασε τα γενέθλιά μου στην έκτη δημοτικού, παιδικό τραύμα... Βασικά την λυπάμαι, αλλά το πράγμα φαινόταν ότι δεν θα βγει πουθενά.
Κατερίνα: ρε μου λείπει.
Έλεγε ξανά και ξανά την ίδια φράση εδώ και μισή ώρα ενώ συνάμα έκλαιγε.
Μέλοντι: αγάπη μου σκέψου όλες τις όμορφες στιγμές που θα περάσουμε μαζί στην Ισπανία, που θέλαμε να πάμε εκεί από μικρές. Επίσης δεν φταίει κανείς από τους δυο σας που χωρίσατε, αντίθετα είναι καλό μιας και εσύ αλλά και αυτός περάσατε εκεί που πάντα θέλατε, το ότι δεν θα βρίσκεστε στην ίδια περιοχή είναι ένα αρνητικό αλλά είναι το καλύτερο και για τους δυο σας.
Αχ τέλεια ψυχολόγος θα γίνω.
Προσπαθούσα να της ανεβάσω το ηθικό και φαίνεται κάπως να τα καταφέρνω αφού φυσάει την μύτη της και μου ρίχνει ένα αχνό χαμόγελο. Ενώ είχα την πεποίθηση πως την απασχολούσα για να μην σκέφτεται τον Γιώργο ( μα γιώργο βρήκε και αυτή, πολύ μπεισικ) μας διακόπτει μια φωνή.
: Would you like to have some sandwich, We also have for vegetarians.
Και ναι καλά καταλάβατε αυτή ήταν η αεροσυνοδός.
Κατερίνα: μισούσε τους χορτοφάγους.
Άρχισε πάλι να κλαίει με λυγμούς ενώ όλοι οι επιβάτες μας κοίταγαν περίεργα και η αεροσυνοδός μαζί ενώ εγώ της έκανα ένα ευγενικό νεύμα πως δεν θέλουμε και αυτή έφυγε.
Μετά από αυτό συνέχισε να κλαίει για τα επόμενα 20 λεπτά και μετά αποκοιμήθηκε.
Λοιπόν, για να αρχίσω με τα βασικά.
Με λένε Μέλοντι είμαι 18 χρονών και μαζί με την κολλητή μου την Κατερίνα η οποία είναι στην ίδια ηλικία με εμένα μετακομίζουμε Ισπανία. Βέβαια θα αναρωτιέστε γιατί. Από μικρή ηλικία αγαπούσαμε την γλώσσα και αυτήν την χώρα οπότε βάλαμε τον κώλο μας και μάθαμε ισπανικά, ακόμα θυμάμαι όταν ήμασταν 14 χρονών λέγαμε πως θα περάσουμε στο ίδιο πανεπιστήμιο της Ισπανίας, εγώ ψυχολογία και η Κατ Αγγλική φιλολογία όπως θέλαμε πάντα. Έχουμε νοικιάσει ένα σπίτι μαζί και θα το μοιραζόμαστε για τα επόμενα 4 χρόνια. Επιπλέον τώρα είναι Ιούλιος και το πανεπιστήμιο ξεκινάει Σεπτέμβρη, αλλά θέλαμε να περάσουμε το καλοκαίρι μας εκεί πριν αρχίσουν τα βάσανα.
Ελπίζω να σας αρέσει το πρώτο κεφάλαιο. Εγώ δεν ξέρω ακόμα αλλά εύχομαι σε όλους καλό καλοκαίρι.
YOU ARE READING
Spanish love
RomanceΔυο φίλες μετακομίζουν στην Ισπανία μόνες τους. Η μια συντετριμμένη λόγω χωρισμού και η άλλη ενθουσιασμένη διότι μετακομίζουν στην Ισπανία, αυτό είναι το όνειρό τους από μικρές. Παρόλα αυτά τι θα συμβεί σε αυτήν την ξένη χώρα για τα κορίτσια