Teşekkür edip evden çıktım. Önüme çıkan ilk mağazaya girdim.
Girmez olaydım...
-----------------------------------------------
Mağazaya girdiğimde sade ama güzel görünen bir elbise gözüme çarptı. Çok güzel görünüyordu bence.
(Dizinin biraz altına gelen düz beyaz bir elbise düşünün)
Her tarafını aradım taradım ama fiyatını bulamadım.
Kasaya gelip fiyatını sormak istediğimde benim tıpa tıp aynım olan bir kızla karşılaştım. 5 -10 saniye sonra aynayla bakışmadığıma emin olmak için aklıma gelen soruyu sormaya karar verdim:
Sevda: Doğum günün ne zaman?
(?): B beş Temmuz 2006
NEEĞ?
Sevda: Burada mı çalışıyorsun?
(?):Evet. Kendi paramı kazanmam gerektiğini düşünüyor ailem.
Sevda: İşin ne aman bitiyor?
(?):1 yada 2 saat sonra.
Sevda: Saat 17 de benimle ***Cafe de buluşur musun?
(?):Olur.
Saat 17 'de buluşacakları Cafe de:
Sevda: Buradayım.
Elimi kaldırıp nerede olduğumu bildirdim. Karşıma oturdu ve konuşmaya başladık:
Sevda: Ben Sevda, Sevda Yücel.
(?):Ben de Sevde, Sevde Arslanoğlu.
Sevda: Ben de memnun oldum Sevde. Kaç yaşındasın? Neden çalışıyorsun? Kaç kardeşsiniz? Hobilerin neler? Büyüyünce ne olmak istiyorsun? Ve en merak ettiğim soru. Evlatlık mısın değil misin? Eğer seni korkuttu isem veya üzdüysem kusura bakma.
Sevde: Sorun değil ama nasıl o kadar hızlı konuştun?
Sevda: Var bizim de bazı yeteneklerimiz. Eee hadi cevaplamayacak mısın?
Sevde:15 yaşındayım. Annem ve babam, kendilerine para getirmem gerektiğini söylüyorlardı. Zaten doğdum doğalı çalışmayı sevmişimdir. Biz iki kardeşiz. Ben den küçük bir velet var evde. Hobilerim aslında resim yapmak. Ama benim resim tekniğim biraz gariptir. Çünkü benim odan bodrum katında ve kalemim yada kağıdım yoktur. Bende dışarıdan topladığım taşlarla çizerim resmimi.
*Garson gelir*
Garson: Merhabalar, bir şey ister misiniz?
Sevda: Ben bir filtre kahve alayım.
Garson: Tabi ki efendim. Peki siz bir şey ister misiniz?
Sevde: Ben de bir Türk kahvesi alayım o zaman.
Garson: Tabi ki efendim. Siparişlerinin hemen geliyor.
*Garson gider*
Sevda: Sen en son ne demiştim. Odamın duvarlarına mı çiziyorum dedin?
Sevde: Evet.
Sevda: İşte ikinci bir şok sebebi. Ailenin böyle davranmaya hakkı yok. Neden yetimhaneye geri dönmedin ki yada neden polise haber vermedin?
Sevde: Bana anlattıklarına göre beni evlat edindikten sonra farklı bir ülkeye taşınmışız.
Sevda :Peki ya polis?
Sevde: Söyleyeceğim ama çok tepki gösterme.
Sevda: Tamam tamam peki.
Sevde: Aklıma gelmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Kız Kardeş
HumorAnnenizin doğum günü için elbise almaya gittiğinizi düşünün. Ama kasada sizin aynınızın tıpkısı olan biriyle tanışıyosunuz. Bu hikaye bunu anlatıyor. Bu benim ilk hikayem ,güzel olduğuna inanıyorum. Bi göz gezdirsen olur mu?