Nazim...

269 19 0
                                    

Yağiz~koruyamam artik kendin yaptin eniştecim
Çağan~ya sizin gibi arkadaşin ben
Tuana~kaçamazsin benden Çağan! "Efeyi kovalamaya başladim en son ayağim takildi ve Efenin üzerine düşdüm"
Ülkü~oooo havada aşk kokulari var
Yağiz~o aşk kokulari 8 yildir var Hilal
Tuana~"kalktim" pardon
Maya~anne benim uykum var
Ülkü~biz artik gidelim"ayağa kalktik"
Yağiz~kendinize iyi bakin
Tuana~sende abicim
Yağiz~"içimde çok kötü bir hiss vardi. Sanki ablami bir daha göremeyeceğim. Ona sarildim. Kokusunu içime çektim... Annem öldükten sonra ona çok bağlanmiştim.. Onu asla kayb edemem... Onu kayb etmekten korkuyorum ben! gülümsedim.. ve Mayanin elinden tutup eve geldik"
Arda~annecim ben uyuyorum artik
Tuana~tamam birtanem
Arda~"odama çiktim bilgisayarda YouTube izledikten sonra uyuya kaldim"
Çağan~iyi geceler güzelim
Tuana~iyi geceler Efem"Efeye sarildim"
Çağan"sabah oldu. Nazin odasina gittim ama yoktu. Kahvalti hazirliyor diye düşündüm ama mutfakta değildi. Tüm odalari gezdim ama yoktu! nerde! Ardayi korumayla Ülkülere gönderdim. Bu düşüncelere dalmişken telefonumun çalmasiyla irkildim açtim"___kim?
Ahmet____beni unuttunmu Çağan Efe Ak?
Çağan ~___LAN AHMET SEN YAPTIN DİMİ? NAZI SEN KAÇIRDIN?! NERDESIN LAN SEN SÖYLE!
Ahmet____****adresinde yalniz gel
Çağan~"telefonu kapattim ve soyledigi adrese doğru gitmeye başladim. Tabiki yalniz gitmeyecektim korumalar bizden biraz uzakta olucaklardi. Adrese geldim. Naz sandalyede bağliydi" NAZIM!
Ahmet~sakin ol şampiyon
Çağan ~lan birakin onu! ne yapicaksaniz bana yapin!
Ahmet~isteğiniz kabul edilmedi maalesefki "korumaya benzin getirmesini işaret ettim odaya benzin döktüler ve ateşi yaktim hemen odadan çiktim"
Çağan~Nazim.. kurtaricam s-seni sana söz v-veriyorum
Tuana~EFE GİT KURTAR KENDİNİ!
Çağan~sensiz asla "Nazi aldim korumalar yangini söndürüyorlardi. Hemen Nazi alip hastaneye doğru gittim. Naz bayilmişti" DOKTOR! DOKTOR YOKMU! "Nazi acile aldilar ve 1 saat sonra hemşire çikti" Naz nasil?
Hemşire~Hastanin durumu gayet iyi
Çağan~teşekkür ederim...... Ali..
Ali~evet abi
Çağan~Tuanayi alip gelirsin eve
Ali~ama abi-
Çağan ~"Alinin sözünü tamamlamasina izin vermeden arabaya bindim"
Tuana~"uyanmiştim.... Ali odaya girdi" Ali? Efe nerde?
Ali~yenge benimle gelmelisin
Tuana~Tamam"Efe neden yoktu? nerdeydi? o Nazini yalniz birakmazdiki? eve geldik Efe telefonuyla uğraşiyordu"Efe...
Çağan~bana söyleye bilirdin
Tuana~n-n-n-neyi? "Hayir öğrenemez! lütfen!"
Çağan~rol yapmayi kes artik Naz... Ahmet seni tehtit ediyormuş
Tuana~Efe ben.... senin yalniş bir şey yapmandan korktum
Çağan~"hiç bir şey söylemeden odama gittim"
Tuana~"bana kizgindi... hemde çok.... keşke her şeyi söyleseydim.... Ahmetin ondan intikam almasi için beni ve oğlumuzu kullandiğini... eskisi gibi ola bilicekmiyiz?"

Aşk bu mu? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin