Sene:1998
kaulitz evindeydik annem ve babam aşağıda ben ise tom ve bill'in yanına gitmiştim oyun oynadık sonra tom bi soru sordu:
Tom:Y/n beni hiç bırakmıcaksin dimi?Y/n:Hayır tabikide nerden çıktı bu?
Bill:O iyi değil bence ne dediğini bilmiyor haha
Tom:Of tamam susun
Y/n:Pekii o zaman bahçeye çıkalim mı
"Aşağıdan bağrışma sesleri geldi hemen bahçeye indik ve keşke inmeseydik bi tane adam annemi bıçaklamıştı ve onu tanimiyoduk nerden girdiki bahçeye annemin yanına gitmeye çalıştim ama simone (yani Tom'un annesi) beni tuttu ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok ağlamaya başladım Tom yanıma geldi bana sarıldı hala bişey anlamıyorum çok salagim babam ambulansı aradı ambulans geldi hastaneye gittik babam çok endişeliydi korkuyodum hastaneye gelince annemin ölüm haberini aldık kahroldum annem öldü inanamıyorum birden bire hemde ağlamaktan gözlerim şişmisti babamla eve geldik ama annemsiz;) artık babamla kaldım ahah babamdan bahsediyim mi o iyi biri ama geçen güne kadar bana saldırdı çok korkmuştum annem kurtarmıştı ama artık annemde yok korkuyodum eve gelir gelmez odama gittim babam peşimden geldi"
Y/n babası:Kızım iyi misin?Y/n:Sence iyi miyim "hala ağlıyorsun"
Y/n babası:Özür dilerim kızım bi anda gelip bıçakladı arka bahçeden girmiş olmalı onu buldugum yerde öldürücem
Y/n:Baba çık konuşmak istemiyorum
Y/n babası:Tamam iyi geceler, (çıktı)
"eve geldiğimizde saat 1.10du çok uykum vardı hemen yatağımı açıp uyudum"
"sabah olmuştu evet annemsiz ilk gün ve lanet okul günü mükemmel babam beni uyandırdı üstümü değiştirip aşağıya indim yemeğimi yedim daha sonra servisin geldi babam çoktan evden gitmişti nereye gittiğini bilmiyodum hemen servise bindim herkes bana bakıyordu çok rahatsız ediciydi sonra servise tom ve bill girdi komşu olduğumuz için aynanda giriyorduk ben boş bir yere oturdum yanıma tom arkamıza bill oturdu"...
Tom:SelamY/n:Selam.
Tom:Nasılsın iyi misin?
Y/n:İdare eder
"Yol boyunca konuşmadiniz Tom'un senin için endişelendigini fark etmiştin dışarıyı seyrettim hala gözler bendeydi okula varmıştık"
"Sınıfa bill ile girdim konuşuyoduk tom bizi gördü değişik görünüyordu her neyse yerime oturdu sıra arkadaşım bişey dedi":
Mia:Selamm yn nasılsınnnn!!!
"Evet mia yakın arkadaşım"Y/n:idare eder sen?
Mia:İyii annen adına çok üzüldüm başın sağ olsun bebeğim
Y/n:Ah teşekkür ederim (ağlamamak için zor duruyorsun)
Mia:Seni üzmek istemedim özür dilerim
Y/n:Sorun değil
"Çantamdan kitaplarımı cikaricaktimki Tom'un beni izledigini gördüm birkaç saniye bakistik sonra gözlerimi çantama yönelttim"
"birkaç dakika sonra içeri hoca geldi evet ders tarih en nefret ettiğim sonra uyumaya karar verdim çantamın üstüne yatmistim taki hoca gelip kafama vurana kadar herkes gülüyordu hocaya çok sinir olmuştum"
Y/n:Ah hocam?Tarih hocası:Dersim'de uyuyamassiniz!
Y/n:Peki öyle olsun(sinirli bir şekilde)
Tarih hocası:Hah bide sinirleniyo
"Tom ve bill seni izliyodu sadece onlar olsa keşke bütün sınıf beni izliyodu çok sinir bozucu olmaya başladı neyse ben çok uzatmamak için kitabı açiyo gibi yaptım hocada gitti çok şükür ve TOMA baktım"
Bana bu işareti yaptı"👍👍"
Sadece güldüm ve önüme döndüm
"okul bitmişti eşyalarımı toplayıp sınıftan çıktım kapıda beni tom karsiladi"
Tom:Nasılsın prenses?Y/n:Eh iyi sen?
Tom: Kötü hemde çok kötü
Y/n:Noldu? hemen anlat
Tom:ee şey burda olmaz saat 18.00de bizim eve gel
Y/n: Korkutuyosun beni tom
Tom: Görüşürüz (okuldan çıkıp servise bindi)
"Bende peşinden gittim yanına oturcaktimki yanında bill oturuyodu tom bana bi dahaki sefere dedi gülümseyerek bill de biseyler fısıldadı toma Tom'un yüzü düştü"
"bende arkalara doğru gittim hass sadece zorba kızın önü boştu AGLİCAM ayakta gitmek daha iyi diye düşünerek ayakta gittim yol boyu tomu izledim"
"Eve geldim babam evde yoktu saat 16.00dı üstümü değiştirdim fln filan saat 18.00 oldu tomlarin evine gittim annesi kapıyı açtı ve bana sarıldı"
Simone:Canım hoşgeldin Tom ve bill yukarda
"Sadece Hoşbuldum diyip üst katta gittim,"
Tom:Hoşgeldin y/nY/n:Hoşbuldum artık anlat çok merak ettim
Tom:o zaman direk giriyim konuya biz yarın taşınıyoruz.
Y/n:NE
Bill:Özür dileriz ama-
"Hiç bişey demeden arkama bakmadan kapıya kadar koştum evet salak gibi hissediyorum hemen eve girdim babamda yoktu artık onlarda yok bill tom ve annem yatağıma yattım ağlamaya başladım en sevdigim arkadaşlarım tasiniyolardı kapı çaldı"
Y/n:Hay ananı ya (kapıyı açtı)Y/n babası:Kizigm
Y/n:Baba?
"Sarhoş olduğu çok belliydi hemen odama koştum çünkü bana saldırdığı günde sarhoştu kapımı yumrukladı bütün mahalleyi inletti cidden hiç bişey yapamiyodum kapıyı kitledim aklıma camdan kaçmak geldi camdan atlıcakken biri aşağıdan bağırdı"
Bill:Napiyosun yn?!"şaşkın ve aglayak yuzumle ona baktım yanında tom vardı"
"Siktir diyip içeri girdim babamın gitmesini bekledim"
"Kapıda beklerken uyuya kalmışım üstümü değiştirip hemen evden çıktım servis geldi ama Tom ve bill gelmedi evet arkadaşlarım tarafından terk edildim servisde anılarımız geldi aklıma ve salak gibi ağladım"_________________________________________
Selammm bu benim ilk kitabım ve ilk kitabım toma agagagagaNeyse tom çok yakışıklı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Kaulitz X Reader
FanfictionEn yakin arkadaşların birbirini terk etmesi ve yıllar sonra birbirini bulması💘