Yn X Tom

368 26 4
                                    


"Eve girdik acıktığımız için tost yapıp yedik sonra oturma odasına geçtik"

Tom:Y/n

Y/n:Hmm?

Tom: Hatırlıyor musun eskiden oyuncak kavgası yapardık

Y/n:Dhdhfhdhdh HATİRLAMAZ OLUR MUYUMMMMMM

Tom:Seni çok özledim

"Tom dudağıma yapıştı karşılık verdim üstüme çıktı"

"Benim boynuma öpücükler konduruyodu ve sonra kapı çaldı"

Tom:Sikiyim bu kim

Y/n:Bilmemm açsana

"Tom kapıyı açtı gelen billdi"

Tom:Zamanlamanini skm

Bill:Ney

Tom:Bişey yok.

"Bill içeri girdi ve hemen yanıma koştu"

Bill:Kızım nerdeydin sen okulda bakmadığım yer kalmadı insan haber verir!!!!

Y/n:Üzgünüm bill tomla okuldan kaçtıkda fncjdhcdhs

Bill:İyi aferin

"Bill durgun duruyodu ve sonra odasına çıktı nesi vardi acaba ben eve gitmeye karar verdim evden cikicaktim tom beni kendine çekti ve dudağımdan öptü"

Y/n: Görüşürüz

Tom: Görüşürüz

"Y/n kapıdan çıktı yürümeye başladı ve peterı gördü Peter hemen yn'nin yanına geldi ve birlikte evine kadar yürümeye başladınız"

Peter:Selam

Y/n:Selam?

Peter:Nasılsın konusamiyoruz bayadir

Y/n:Ee iyi

Peter: İyiymis

"Hiç konuşmadan yürüdünuz peter niye bianda karsima çıktı niye benimle geliyordu bilmiyorum bu şans olamaz diye düşündüm ve evime gelmiştik eve giricekken görüşürüz dedim ve peter kendine çekip yanağımı öptü iyi geceler diyip yürümeye başladı napiyodu bu çocuk"

"Eve girdim babam yine içmiş ama bu sefer uyuyodu odama yavaş yavaş giderken masaya çarptım ses çıktı babam uyandı ve bana küfürler saydirmaya başladı"

Y/n babasi:Orospuda gelmiş

Y/n:..

"Yn'nin babası yani jack (salladım)yn'nin saçını yerden yere vurmaya başladı hiç bişey yapamadım bana tokat attı"

Jack (artık yn'nin babasını böyle belirtcem):Sıraları temizle ve bana yemek yap salak kız

Y/n:Tamam (gözleri doldu)

"Yn yemek yaptı jacke verdi Jack yemeği çöpe attı ve uyumaya başladı koşar adımlarla odama uçtum üstümü değiştirdim makyajimi çıkardım yatağa yattım ağlamaya başladım ben bunları hak etmedim"

"𝘠𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬 𝘮𝘦
𝘐'𝘮 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦"❤️‍🩹

"Ağlarken uyuya kalmışım üstümü değiştirdi

makyajimi yaptım"

"Aşağı indim babam uyuyodu ses çıkarmamak için hemen çıktım evden birkaç dakika sonra servis geldi ben bindim yanımda kimse yoktu ashley bana kaş göz hareketleri yapiyodu ne olduğunu anlamadım ve önüme döndüm kulakligimi takip müzik dinlemeye başladım bi 5 dakika fln sonra yanıma biri oturdu ama umursamadım hava dışarıyı izliyodum yanıma oturan kişi kulakligimi çıkardi o kişiye baktım bu tomdu yanağımdan öptü günaydınn dedim oda günaydın dedi fakat bişey fark ettim karşı tarafta oturan bi kız bizi izliyodu bu oydu dün tomu öpen kız kıza bakınca gülümseyip önüne döndü"

"Toma baktım telefonuna bakıyordu ve bianda bana dönüp biseyler demeye başladı"

Tom:Prenses

Y/n:Hm?

Tom:Bizim gruba katilsana hem çok güzel gitar çalıyorsun

Y/n:Abartma tom o kadarda değil

Tom:Hadi ya çok eğlenirizz

Y/n:Ee aslında olabilir ama ben sizin gibi o kadar yetenekli değilim ki

Tom:Hayır yn geçen gün çok güzel caliyodun

Y/n:Beğenmene sevindim

Tom:Haftaya konser var sende gel

Y/n:Ha

Tom:Sözünü aldım gitar calicaksin

Y/n:Hangi şarkı onu bile bilmiyorumm?

Tom:Bugün çıkışta calisicaz sende gel

Y/n:İyi pekii

"Dudağımdan öptu birkaç kız bize baktı kıpkırmızı olmuştum çok belli oluyodu tom önüme gelen saçımı kulağımın arkasına attı ve gülümsedi ve okula gelmiştik"

________________________________________

Nabiyonuz ben çok kötüyüm basım agriyo


Evet tokio hotele de katıldık mükemmeliz ya🎸

💓💓💓💓🎸💓💓💓💓💓💓🎸💓💓💓💓

Tom Kaulitz X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin