azrygmrunl
Bu kardeşimizin bir isteği oldu benden.(evet ilk bölümu atalı daha 40 dakika olmadı ve tepki verdi 🙄) kıramadım 😔.╰┈➤ ❝ tepki ❞
❁Osamu Dazai❁Sinirliydiniz.Sinirliydiniz çünkü Dazai eve geç kaldı.Bunu ilk yapışı değil fakat artık canınıza tak etmişti.
Sizi sürekli işleri olduğuyla alakalı oyaladığını düşündünüz.İlk zamanlarda olabildiğince sabırlı olup anlamaya çalıştınız.Fakat sizdeki de sabır taşı sanki.
Duvardaki dijital saate baktınız."03.03".Koltukta oturuyordunuz ve birileri eksikti.Dazai.
Anahtarı yuvaya sokmaya çalışan Dazai'n sesini duyarak kendine geldin.
"Ah,aptal anahtar." fısıldıyordu ama neye yarar?Seni uyanık şekilde gördü.
"Tatlım?Sen uyumadın mı?" sesi normal tondaydı fakat sözleri bir şekilde sinirinize dokundu.
"Yok.Uyurgezerim hayatım."buraya kadar normal tondaydınız.Ani bir sinirle "Dazai saatin kaç olduğuyla alakalı haberin var mı,hm?Sen bu geç saate kadar ne halt ediyordun?!"dediniz.
Ani yükselmeniz Dazai'i şaşırtmış olmalı ki iki elini "dur" anlamında kaldırdı.
"Y/N,hayatım?Bir şeye mi sinirlendin de sinirini benden çıkarıyorsun?"dedi.Sinirlerinizi sınadığını düşündünüz.Ellerinizle yüzünüzü ovaladınız.
"Dazai,bu yaşımda bana senin gibi kazık kadar herifi mi dışarıdan toplattıracaksın?" sözel olduğu kadar fiziksel olarak da konuşuyordunuz.
"Y/N,özür dilerim.Seni endişelendirdim." ellerinizi tutmaya çalışırken normalden farklı koktuğunu anladınız.Özür dilemesinden biraz yumuşadınız fakat bu koku...alkole karışmış tatlı kadın perfüm kokusu muydu?
Gözleriniz şokla açıldı ve size yaklaşan Dazai'yi ittirdiniz.Bu sefer Dazai şok oldu."Y/N?" dedi endişeyle.
"Dazai sen içtin mi?"dediniz.Soruları tek tek sorarak kendinizi sakinleştirmeye çalışıyordunuz."Ah,cidden bu muydu Y/N? Alkole yeni hassasiyetin mi çıktı?Bugün Fukuzawa-san hepimize ödül olarak içki ve yemek ısmarladı.Yani cidde-"sözünü kestiniz."Peki,Dazai.Bana ait olmayan bu kadın kokusu nereden?" sözleriniz öfkenizi belirtiyordu.Fakat gözleriniz resmen öfke ateşi içindeydi.
"N-ne?Y/N,saat ilerledikçe paranoyalaştın mı?Evet,geç geldim ve bunu birçok gün tekrar ettim ve şimdi özür diliyorum.Ama bu olmayan şeyi nereden çıkarttın."o konuştukça kadın perfüm kokusu daha da burnunuza burnunuza geldi.Ani sinir,stres ve kaygı ile vucüdunuz istemeden hareket etti.
Odayı dolduran tokat sesi.
"Ne?" dedi Dazai.Sesiyle belirtmesine bile gerek yoktu çünkü gözleri şaşkınlıkla büyüdü.Gözleriniz hâla öfkeli bakıyordu.
"SANA BU KADIN KOKUSUNUN NEREDEN GELDİĞİNİ SORDUM,OSAMU!!" sinirli olduğunuzu soyadıyla seslenerek bir kez daha kanıtladınız.Hâla şok olmuş Dazai vardı karşınızda.
"Y-Y/N,kadın kokusu falan yok üstümde.Yemin ederim aklından ne geçiyorsa asla öyle değil.Bugün alkol belki tatlıydı ve sana kadın perfümü gibi gelmiş olabilir.Seni asla aldatmam.Senden başkasını nasıl reddettiğimi biliyorsun.Bana olan güvenini zedelediysem özür dilerim.İstersen Kunikida'yı ara ve ona sor.Tüm gün yanındaydım." hareket etmiyordunuz.
Dazai koktuğunu söylediğiniz ceketini açtı ve salonun bir köşesine fırlattı.Önünüzde diz çöktü ve ellerinizi ellerinin arasına aldı.
Mırıldanarak ve nefesini üfleyerek "özür dilerim." diyordu.Bir kere değil çok kere dedi bunu.
"Y/N,affet beni.Lütfen bana inan sevgilim.Sadece sen,sadece sen.Seni seviyorum."
︵‿︵‿︵‿︵︵‿︵‿︵‿︵︵‿︵‿︵‿︵
464 kelime
Vay be ne yazmışım.
Ee affettiniz mi?
cok tatlis bence affedin 🤪
oy ve yprum spam atatsaniz sikayetci olmam.
INGILIZVE KLAVYEDE DUZGUN TURKCE YAZMAYA CALISIYORUM LUFEN 🙄🙄🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime °tepki/one-shot/headcanon°
General FictionAnime karakterleri hakkında headcanon/one-shot/tepkileri koyacağım.