1. BÖLÜM

373 20 7
                                    

Merhaba ben beomgyu size biraz kendimden bahsedeyim.17 yaşındayım lise öğrencisiyim .Babamı 5 yaşındayken bir trafik kazasında kaybettim .Annem ile yaşıyorum bu hayatta annem olmasa ne yapardım bilmiyorum ,o benim için hem anne hem baba hem de arkadaş .Aslında annemle çok görüşemiyoruz çünkü bana bakmak için evden uzak bir yerde geç saatlere kadar çalışıyor bu yüzden ona minnettarım neyse fazla uzattım okula gitmem gerekiyor yoksa kapıda beklemekte olan kai beni öldürcek.

''neredesin sen ya bir saattir seni bekliyorum bir ara öldün mü diye kontrol etmeye gelicektim''diye yakınıyordu kai.

''pardon biraz işim uzadı neyse geç kalmadan gidelim''

''bencede daha haşmetlimi arıyacam okulda''diyen kainin lafına kıkırdadıktan sonra sohbet ede ede okula vardık .

--------------

dersin bitmesi için geri sayımı tutmuşken o dünya da kurtarıcı olan sesi duydum, zil sesini.derin bir nefes alarak kaini sırasına gidip yanına oturdum .kai jeonginle oturuyordu bende hoshi ile .

''matematiği bulan kişini ağzına siçayım ya''

''hayatımda ilk defa sana hak veriyorum''

biz boş yaparken sınıfa iki kişi girdi bunlar namı diğer yeonjun ve soobindi.tabi benim yanımdaki mal angut soobin sınıfa girer girmez gözleri parıldadı .uzun bir süredir soobinden hoşlanıyordu kai ama işin kötü yanı soobin ve yeonjun okulun korkulan insanlarıydı kafalarına göre istedikleri herkese bulaşır dalga geçer istedikleri şeyleri yaptırırlardı.sınıfa girip yerlerine oturmuşlardı ikisiyle aynı sınıfta olmak benim için cehennem olsada kai için bir lütuftu.

----------------------------------------------------------


merhaba bu fici yeni yazıyorum kötü olursa üzgünüm eğer ficde olmasını istediğiniz bir sahne varsa yorumlara yazabilirsiniz.

Bad habits ~°[yeongyu/beomjun]°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin