A múltban

20 2 0
                                    


!FONTOS!

Ez az első történetem amit itt a wattpadon írok és nem biztos hogy lesz rendes befejezése de azért remélem amennyit le írok belőle az tetszeni fog. Jó szórakozást! :)


Első fejezet

A 6 éves Flower vagyis eredti nevén Light egy kis faluban élt a szüleivel. Hogy miért lett Light neve Flower ? Nos ezt a továbbiakban megtudhatjátok.


7 ével ezelött

-Siessünk! -kiáltotta Flower anyukája (nem találtam ki a szülei nevét xdd  :,)  )

Flowernek fogalma sem volt mi történik körülötte. Csak annyit látot hogy mindenki rohan valamerre. Nem tuda hová... Csak követte a szüleit. Hirtelen észre vette hogy körülöttük mindenki el tűnik. Minden el csendesedett körülöttük csak a vihar tombolását  halották. Egy szikla szirten voltak. Úgy tűnt hogy a többiek egy másik irányba menekültek tovább. Flowerék pedig megáltak. És akkor vette csak észre Flower hogy mik elöl is menekültek pontosan. Két hatalmas robot ált meg mögöttük. 

-Light... -szólt Flower apukája. -Tovább kell futnod a többiek után!

-De... -mondta Flower ijedten. Még mindig fogalma sem volt mi történik és nem akarta ott hagyni a szüleit. Úgy érezte földbe gyökereznek a lábai.

-Nem akarlak itt hagyni titeket!! -kiabálta hirtelen.

-Kérlek Light... -monda Flower anyukája -Muszály tovább menned nélkülünk!

-Muszály hogy... -de már nem tudta befejezni a mondatot mert a robot rá irányitotta az ágyuját és tüzelt. Flower szülei eszméletüket vesztették, így Flower mostmár teljesen egyedül maradt a robotokkal. Megpróbált el futni de a robotok be kerítették. Nem volt már menekvés. El kezdett hátrálni de mögötte már a nyilt oceán volt, elötte pedig a két robot. Megindultak Flower felé, ő pedig tovább hátrált. Már a szirt legszélén ált. Hirtelen az egyik robot egy suhintással a tengerbe taszította Flowert, megsebsítve ezzel a ball szemét. Elkezdett zuhanni és a világ elsötétült körülötte. Úgy tünt itt a vége.



Flower története (Sonic fanfiction)Where stories live. Discover now