Ma trezesc devreme , imi iau un tricou alb pe care scrie "MALIBU", niste blugi stramti ,negri si taiati ,si niste opincute ros fosforescent
Plecam spre scoala, tata ne asteapta in masina,eu imi iau geanta si sunt gata de drum . Urc in masina si peste cateva miute ajungem la scoala
Langa dulapul meu ma asteapta cineva.. Era Kevin
-Buna ,frumoaso!
-Buna din nou si nu mai imi spune asa!!
-OK! Ieri ai fost ocupata deci presupun ca azi nu mai esti nu asa?
-Nu mai sunt de ce?
-Ma intrebam daca ai vrea sa iesim undeva inseara asta?
-IN SEARA ASTA ,DA SIGUR!!! adica da ar fi minunat.
-Ok ne auzim in seara asta la ora 7
-Bine, pa!
-La revedere!
Fetele vin la mine si ma intreaba daca putem sa mergem in seara asta la cinema sa vedem noul film.Eu le spun nu si le explic ca Kevin mi.a cerut o intalnire.
Au tipat cand au auzit.
La ora 5 suna soneria ,cand deschid usa fetele ma asteptau sa mergem la cumparaturi..
Mi.am luat o rochie neagra stramta ,niste pantofi roz fosforescenti cu diamanate pe toc si o poseta tot roza fosforescenta.
Eram gata de intalnire mai trebuia sa.mi fac doar parul si sa ma machez, fetele m.au coafat si m.au machiat in doar 5 minute.
Nici dupa un sfert de ora Kevin a sosit, arata minunat era imbracat intr.un costum negru care se potrivea cu rochia si accesorile mele.Si nu numai asta mi.a adus si un cadou, un lantisor din argint cu numele meu pe el, este un dragut.
La restaurand ne.am distrat de minune, a fost de.a dreptul grozav.Am ajuns acasa si m.am aruncat in pat,eram rupta de somn!!Stiu ca nu am mai postat dar sper ca va placut!! :* :)) pwp!
CITEȘTI
O simpla puştoaica
RandomEste vorba despre o fata care intalneste un baiat Kevin care sa dovedit ca este fratele ei Va ramane cu Kevin sau va intalni pe altcineva?