İyi Okumalar 🦋
_______Hyunjin, kucağında Felix ile saray hastanesine doğru ilerlerken, Jeongin çoktan gelmişti ve telaştan oda içersinde dolanıyordu. Hyunjin, onu aradığında sesi titrek çıkmıştı ve Jeongin, delta'nın bu halini hiç görmemişti. Bu yüzden daha çok endişeliydi işte
Omega, içeri giren delta'nın kucağında, kana bulanmış küçük bedeni gördüğünde dizleri titremişti. Doktordu daha ağır yaralar görnüştü ama Felix'in bu halde olması onu daha çok etkilemişti.
Omega, dolu gözleriyle Felix'i izleken Hyunjin onu çoktan yatağa yatırmıştı. Bu kadar harekete rağmen gamma hala kıpırdamıyordu.
Jeongin'in normalde hemen müdahale etmeliydi ama hala dolu gözleriyle yataktaki bedene bakıyordu. Titreyen dizlerine inat adımlarını atıp, tam delta'nın önünde durdu omega.
Bir süre ikili birbirlerine bakmıştı. Hyunjin hala neden Jeongin'in öylece durduğunu anlamıyordu.
Omega, titreyen dizlerinin aksine güçlü bir şekilde havalandırdığı eliyle, delta'nın suratına sert bir tokat atmıştı. Öyle ki delta bile yüzüne indirilen tokatın sertliği karşısında şok olmuştu.
Olayı kapıdan izleyen Changbin en çok şok olan kişiydi sanırım. Alfa hemen odaya dalmış hala eşinin havada duran elini indirmişti. Ama jeongin geri çekilmiş, telrar delta'nın önünde durmuştu.
IN: "İğrençsin. En az baban kadar iğrençsin. Hep babanı suçluyorsun, taht sevdası yüzünden seni ölümsüz yaptığı için babanı suçluyorsun. Ya sen? Taht sevdan yüzünden çocuk bu halde değil mi?"
Changbin karışmakta olan arayı düzeltmek için Jeongin'i hafif hareketlerle geri çekmeye çalışıyordu ama omega'nın geri adım atma gibi bir düşüncesi yoktu.
IN: "Biliyordun. O karının her taşın altından çıktığını her boka burnunu soktuğunu biliyordun. Önceden onu durduman gerekirken yapmadın. Ve geldiğinde de gereksiz bir eşyaymış gibi Felix'i ona mı verdin gerçekten?"
CB: "Bebeğim önce Felix ile ilgilenelim"
Changbin'in söylediklerini umursamayan omega, eliyle onu itmeye çalılıyordu. Artık birinin bunları Hyunjin'e söylemesi gerekiyordu.
IN: "Sırf ne yüzünden? Herkes senin ilişkini bu şekilde öğrenmesin diye. Taht'ın sarsılmasın diye. Git. Ben bir tane daha tokat indirmeden defolun gidin çok saygıdeğer kralım!"
Hyunjin, Jeongin'in haklı olduğunu biliyordu. Söylediklerinde doğruluk payı vardı. Felix'i vermemeliydi. Orada her şeyi göz önünde bulundurarak onu vermemeliydi.
Delta tek bir kelime bile etmeden son kez yatakta yatan bedene bakmış ve yavaş adımlarla odadan çıkmıştı.
....
J: "Sen büyüyünce kartal mı olacaksın sen ha?"
Jisung, elinde tuttuğu serçe yumurtasını -ki o bunu kartal yumurtası zannediyordu. Siz de kartal yumurtasıymış gibi davranın- ağacın tepesindeki yuvaya yavaşça bırakmıştı.
Yere düşmesine rağmen kırılmayan yumurtayı sağlam bir şekilde diğer yumurtaların yanına ulaştırdığı için omega gururla başını yukarı kaldırmıştı.
Şimdi tırmanmak için götünü yırttığı ağaçtan inmesi gerekiyordu. Ama aşağı baktığında anında başı dönmüştü. Çıktığında bu kadar yüksek değildi sanki şu an daha da yüksekteymiş gibisine geliyordu.
Bu yüzden hem kollarıyla hem de ayaklarıyla sıkıca sarılmıştı ağacın gövdesine.
Her seferinde aşağı baktığında başı dönüyordu. Sarayın arka bahçesindeydi saat sabahın yedisi olmasına rağmen. Sırf erken uyandığı için hava almak amaçlı çıkmıştı bahçeye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel (Omegaverse)
Fiksi UmumDelta Kral Hwang Hyunjin, babasından ona miras kalan ölümsüz hayatını, ruh eşini bularak normal hale getirmek istiyordu... SemeHyun UkeLix HyunLix MinSung ChanMin #1 hyunlix {25.05.2023} #1 straykids {12.07.23} #1 leefelix {22.07.23} #1 kimseungmin...